26 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
BRANDVERSE AWARDS BAŞVURULARI SONA ERİYOR!
Haberler

Brandverse Awards başvuruları sona eriyor!

Gizem Yıldız
10 Mayıs 2022
2 dk okuma

BoomSonar ve Marketing Türkiye iş birliğiyle düzenlenen, Social Media Awards Turkey’nin de dahil olduğu Brandverse Awards başvuruları 12 Mayıs’ta sona eriyor.

“Dijital Pazarlama İletişimi Platformu (DPİP)” tarafından desteklenen ve Jüri Başkanlığını, Reklamcılar Derneği Başkanı Banun Erkıran’ın üstlendiği Brandverse Awards’a 1 Ocak 2021 – 1 Mayıs 2022 döneminde gerçekleştirdiğiniz tüm reklam ve iletişim çalışmalarınızla 12 Mayıs Perşembe günü saat 23.59’a dek başvuru yapılabilecek.

Markalar tüm yönleriyle yarışıyor!

Eski ve yeni nesil tüm reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi çalışmalarını 360 derece kapsayan Brandverse Awards, sektör dinamikleri göz önünde bulundurularak özenle oluşturulmuş bölümleriyle markalar için kapsamlı kategoriler sunuyor.

Social Media Awards Turkey’nin mevcut yapısıyla birlikte dahil olduğu Brandverse Awards’ta, katılımcıların başvurularıyla dahil olacakları tüm kategoriler Sosyal Medya ve Dijital, Film, Medya, PR, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik, Marka Deneyimi, Strateji, Craft bölümleri altında yer alıyor.

Adil, şeffaf ve denetimli değerlendirme sistemi

Brandverse Awards’ta ödül kazanan marka ve projeleri belirleyen tüm değerlendirme süreçleri Deloitte Türkiye desteğiyle adil, şeffaf ve denetimli bir yapıda gerçekleştiriliyor.

Dünyanın en büyük danışmanlık şirketlerinden Deloitte Türkiye, yarışma bölümlerine katılım sağlamış tüm işlerin adil bir şekilde değerlendirilmesi için, kısa liste değerlendirmesi ve jüri toplantısı etaplarında yer alarak tüm değerlendirme süreci boyunca Brandverse Awards’a destek sağlıyor.

Sektörün önde gelen isimlerinden oluşan jüri üyeleri başta uzmanlık konularına göre olmak üzere ajans, ajansın bağlı olduğu grup, marka, dernek ve mecra dengesi gözetilerek hassasiyetle oluşturuluyor.

İletişim ortağı Demirören Medya markaları!

Brandverse Awards 2022’nin iletişim ortağı Demirören Medya markaları oldu. Türkiye’nin lider eğlence kanalı Kanal D, önde gelen gazetesi Hürriyet ve en çok dinlenen radyolarından Radyo D Brandverse Awards’a iletişim ortağı olarak desteğini sunuyor.

Yarışmanın açık hava sponsorları arasında ise sektörün lider firmalarından PANOFFECT ve Sistem 9 yer alıyor.

Kazananlar Haziran’da bir araya geliyor

Brandverse Awards kategorilerinde başarılarıyla ödül kazananlar Haziran ayında düzenlenecek ödül töreniyle bir araya gelerek ödüllerine kavuşacak.

Bu görkemli etkinlikte yer almak için başvurularınızı 12 Mayıs saat 23.59’a dek yapabilirsiniz. Başvuru detaylarını öğrenmek ve en başarılı projelerinizle yarışmaya katılmak için www.brandverseawards.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

Markalar için yeni bir evren: Brandverse Awards

Brandverse Awards featured
1 WhatsApp'tan chatbotlara yasak!
WhatsApp’tan chatbotlara yasak!
2 adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
3 Ülker’den İstanbul’dan ilham alan yeni çikolata: Ülker Çikolata İstanbul
Ülker’den İstanbul’dan ilham alan yeni çikolata: Ülker Çikolata İstanbul
4 DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
5 TV’de kartlar yeniden dağıtılıyor!
TV’de kartlar yeniden dağıtılıyor!
Güncel Haberler
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
"Clean Girl" trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
“Clean Girl” trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Apple Watch'un "karbon nötr" iddiası Almanya’da "yeşil aklama" sayıldı
Haberler
Apple Watch’un “karbon nötr” iddiası Almanya’da “yeşil aklama” sayıldı
Nafizcan Önder
28 Ağustos 2025
Fenomen patronlar çağı başlıyor!
Haberler
Fenomen patronlar çağı başlıyor!
Sena Tufan
24 Eylül 2025
Yapay zeka aramayı yeniden şekillendiriyor. Peki, pazarlamacılar ne yapmalı?
Haberler
Yapay zeka aramayı yeniden şekillendiriyor. Peki, pazarlamacılar ne yapmalı?
Nafizcan Önder
16 Ağustos 2025
Citi’den 175 bin çalışana zorunlu yapay zeka prompt eğitimi
Haberler
Citi’den 175 bin çalışana zorunlu yapay zeka prompt eğitimi
Sena Tufan
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.