18 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Markalar için yeni bir evren: Brandverse Awards
Haberler

Markalar için yeni bir evren: Brandverse Awards

Berçem Sultan Kaya
3 hafta önce
3 dk okuma

“Social Media Awards Turkey, 6’ncı yılında büyük bir yeniliğe adım atarak dijitaldeki en başarılı marka ve projeleri artık Brandverse Awards’un 360 derece kapsamlı evreninde ödüllendiriyor!

Türkiye’nin en kapsamlı sosyal medya ödülleri Social Media Awards Turkey bu yıl büyük bir dönüşüm geçirerek yeni dönemde “Brandverse Awards” çatısı altında katılımcılara merhaba diyor.

Brandverse Awards, reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanında üretilen tüm işleri “bütünleşik pazarlama” anlayışıyla değerlendiren geniş kapsamlı bir yarışma olma özelliği taşıyor. Başvuru dönemi 18 Mart Cuma günü başlayan yarışmanın kazananları ödüllerine görkemli bir törenle kavuşacaklar. Yarışmaya katılım, 5 Mayıs Cuma saat 23.59’da son bulacak.

Sektör liderlerinin bir araya geldiği Brandverse Awards reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlarındaki en güncel gelişmeleri kapsayarak şekillendirildi. 1 Ocak 2021 – 1 Nisan 2022 dönem aralığında ilk kez yayınlanmış iletişim çalışmaları ve 1 Nisan 2021 – 1 Nisan 2022 dönem aralığında sergilenen sosyal medya performanslarının yarışacağı organizasyonda reklamverenlerin ve ajansların başarısı değerlendirilecek.

Dünyanın en büyük danışmanlık şirketlerinden Deloitte Türkiye’nin tüm değerlendirme süreçlerine uzmanlığıyla destek vereceği Brandverse Awards, özgün değerlendirme modeli ve şeffaf yapısıyla başarılı işleri ödüllendirerek sektördeki standartları yükseltmeyi hedefliyor.

Social Media Awards Turkey, Brandverse Awards’un bütünleşik çatısı altında

Bu yıl Social Media Awards Turkey, Brandverse Awards çatısı altında gerçekleştirilecek. Social Media Awards Turkey bölümünde yarışmacıların başvuru yapabilecekleri; Özel Gün Kampanyası, Sosyal Medya Kampanyası, Fikir Önderi ve Influencer Kampanyası, Gerçek Zamanlı Kampanya, Mobil Uygulama ve Kurumsal Web Sitesi gibi 24 farklı kategori bulunuyor. Başvuru gerektirmeyen SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri bölümünde ise 50’ye yakın sektörde markalar 1 Nisan 2021 – 1 Nisan 2022 dönem aralığında sosyal medyada sergiledikleri performansa göre tamamen istatiksel açıdan değerlendirilerek kazananlar belirleniyor.

Social Media Awards Turkey bölümünde ayrıca influencer ve celebritylerin değerlendirildiği Özel Kategoriler de yer alıyor. Özel kategorilerin kazananları ise hem SocialBrands verilerine hem de jüri üyelerinin oylarına göre belirleniyor.

Bir ilk: Metaverse ve NFT kategorileri  

Brandverse Awards’ta Türkiye’de ilk kez markalar metaverse ve NFT projeleriyle bir yarışmaya dahil olarak çalışmalarıyla ödül kazanma imkanı bulurken, jüri üyeleri de ilk kez bu alanda sergilenen performansları değerlendirecek. Başvuracak ve ödül kazanacak işler şimdiden merak konusu!

Marka dünyaları tüm yönleriyle yarışıyor!

Brandverse Awards pazarlama ve iletişim faaliyetleri için sektör dinamikleri göz önünde bulundurularak özenle oluşturulmuş bölümleriyle markalar için kapsamlı kategoriler sunuyor. Social Media Awards Turkey’in kapsadığı kategorilerin yanı sıra yarışmada Medya Bölümü, PR Bölümü, Film Bölümü, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik Bölümü, Marka Deneyimi Bölümü, Strateji Bölümü ve Carft Bölümü yer alıyor. 

  • Sosyal Medya ve Dijital Bölümü: Marka ya da kurumların sosyal medya ve dijitaldeki tüm kampanyaları ve iletişim faaliyetleri ile sosyal medya performansları bu bölümde değerlendirilir. Social Media Awards Turkey’nin önceki yıllarda ödüllendirme yaptığı tüm kategorilerini bu bölümde bulabilirsiniz.
  • Medya Bölümü: Markaların medya uygulamalarında gösterdikleri başarı bu bölümde değerlendirilecek. Yaratıcı medya çalışmaları, yenilikçi uygulamalar ve ilham verici medya kullanım fikirleri de bu bölümde yarışacak. 
  • PR Bölümü: Markanın itibarını geliştirmek, markanın/ürünün hedef kitlesiyle arasında bağ  kurmak/güçlendirmek adına yaptığı tüm yaratıcı PR çalışmaları bu bölümde yarışacak.
  • Film Bölümü: Bu bölümde marka, kurum ya da kuruluş için TV, sinema ya da dijital ortamlarda yayınlanmak için çekilen reklam filmleri yarışacak.
  • Sürdürülebilir Başarı ve Sosyal Sorumluluk Bölümü: Ticari bir kuruluş ya da kâr amacı gütmeyen kurumlar tarafından, daha iyi bir dünya için, toplumsal ve çevresel sorunların çözümü ve farkındalık için geliştirilen tüm sosyal sorumluluk ve sürdürülebilirlik projeleri bu bölüm altındaki kategorilerde yarışacak.   
  • Marka Deneyimi Bölümü: Markaların hedef kitleleriyle yaratıcı ve özgün yöntemlerle buluşmasına olanak sağlayarak müşteriler için deneyim sunan projeler bu bölümde yarışacak.
  • Strateji Bölümü: Marka adına yapılan tüm iletişim faaliyetleri ve kampanyalarının ardında yer alan, işin başarıya ulaşmasını sağlayan özgün ve etkili marka stratejileri bu bölümde değerlendirilecek.
  • Craft Bölümü: Marka mesajını iletmek için reklamda kullanılan görsel, metin ve müzik gibi öğelerin nasıl kullanıldığı ve yaratıcı çalışmaya sağladığı katkı bu bölümde değerlendirilecek.

Deloitte Türkiye uzmanlığıyla sürece katkı sağlayacak

Deloitte Türkiye, Brandverse Awards’un tüm değerlendirme süreçlerinde uzmanlığıyla yer alarak yarışmanın tarafsız ve şeffaf yapısını güçlendiriyor. Markaların en başarılı iletişim ve reklam çalışmarının, stratejilerin değerlendirileceği Brandverse Awards’a Deloitte’un katma değer sağlayacağı alanlar şöyle sıralanıyor:

  • Brandverse Awards organizasyonu ve kurgusuna görüş, öneri ve katkı sağlamak,
  • Tüm ödüllendirme mekanizmasının ve değerlendirme süreçlerinin, şeffaf ve hesap verilebilir şekilde gerçekleşmesi için gerekli kontrol ve değerlendirmeleri yapmak ve iyileştirme önerileri sunmak,
  • Değerlendirme sürecinde jüri başkanlarına danışmanlık yapmak ve bu süreçte gözlemci görevi yapmak,
  • SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri için hazırlanan SocialBrands Sosyal Medya Marka Endeksi’ne ilişkin veri toplama, algoritmalar ve veri analiz sistematiğini bağımsız bir danışmanlık kuruluşu olarak değerlendirmek,
  • SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri için tüm sektörlerden markaların yıl boyunca sosyal medya performans sonuçlarının oluşturulması aşamasında yer alarak sürecin güvenilirliğini pekiştirmek.

Başvurular 22 Nisan’a dek devam ediyor!

Marka ve ajansların 1 Ocak 2021 – 1 Nisan 2022 döneminde gerçekleştirdikleri tüm iletişim çalışmalarıyla başvuru yapabilecekleri Brandverse Awards için başvurular için son gün 5 Mayıs 2022 saat 23.59! 

En başarılı projeleriniz ile yarışmaya başvurmak ve başvuru detaylarını öğrenmek için www.brandverseawards.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

BrandverseAwardsİndir
Brandverse Awards featured
1 Apple “Dünyanın en değerli şirketi” unvanını kaptırdı! | Son 24 saatin gündemi
Apple “Dünyanın en değerli şirketi” unvanını kaptırdı! | Son 24 saatin gündemi
2 TÜİK 2021 doğum istatistiklerini açıkladı
TÜİK verilerine göre 2021 yılında Türkiye kendini yenileyemedi
3 Effie Türkiye 2022
Effie Türkiye 2022’nin kazananları belli oldu
4 Getir deposu Rotterdam'da sanat galerisine dönüştü!
Getir deposu Rotterdam’da sanat galerisine dönüştü!
5 Influencerlar mı daha etkili celebrityler mi?
Influencerlar mı daha etkili celebrityler mi?
Güncel Haberler
19 Mayıs ruhunu ekranlara taşıyan markalar!
19 Mayıs ruhunu ekranlara taşıyan markalar!
Wunderman Thompson Türkiye’nin Yeni CEO’su Ayşegül Bahçıvanoğlu oldu...
Wunderman Thompson Türkiye’nin Yeni CEO’su Ayşegül Bahçıvanoğlu oldu…
Fidye yazılım saldırıları
İşletmeler fidye yazılım saldırılarına karşı mücadeleyi kaybediyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Çalışanlar cinsiyet eşitsizliğini en çok hangi alanlarda hissediyor?
Haberler
Çalışanlar cinsiyet eşitsizliğini en çok hangi alanlarda hissediyor?
Nafizcan Önder
9 Mart 2022
Görsel kimlik tasarımında yeni trend: "Tutarsızlık"
Haberler
Görsel kimlik tasarımında yeni trend: “Tutarsızlık”
Marketing Türkiye
6 Nisan 2022
Turkcell, Rusya - Ukrayna savaşının faturasını açıkladı | Son 24 saatin gündemi
Haberler
Turkcell, Rusya – Ukrayna savaşının faturasını açıkladı | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
24 Mart 2022
Medya tüketiminde bizi nasıl bir yıl bekliyor?
Haberler
Medya tüketiminde bizi nasıl bir yıl bekliyor?
Berçem Sultan Kaya
12 Mart 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.