16 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Bosch National Geographic Channel Çevre Kuşağı’na sponsor oldu

Marketing Türkiye
1 Kasım 2012
1 dk okuma

Bosch Ev Aletleri, yıl boyunca National Geographic Channel’da yayınlanacak Çevre Kuşağı’nın sponsoru oldu. Bu sponsorluk kapsamında kanalda, beyaz eşyaları kullanırken nasıl elektrik ve su tasarrufu yapılabileceği konusunda, izleyicileri bilinçlendirmek amacıyla hazırlanan bilgi ekranları yayınlanacak. İşbirliği kapsamında ayrıca, Bosch’un resmi Facebook sayfasında çevre bilincini arttırmaya yönelik yarışmalar ve Türkiye’nin çeşitli üniversitelerinde çevre seminerleri düzenlenecek. National Geographic Channel ve Bosch’un iş birliği kapsamında kanal izleyicileri, her evde en çok kullanılan buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinesi ve fırın gibi beyaz eşyaları doğaya ve aile bütçesine katkı sağlayacak şekilde verimli kullanmayı öğreniyor. National Geographic Channel ve Bosch iş birliği ile hazırlanan bilgi ekranları, yıl boyunca kanalda Çevre Kuşağı’nda yayınlanıyor.

 

 

National Geographic Channel ve Bosch, yaptıkları bu iş birliği ile farklı platformlarda geniş kitlelere ulaşmayı hedefliyor. Bu hedefle çeşitli etkinlikler düzenlenecek. Bunlardan ilki olan “Senin yeşil sırrın ne?” konseptli yarışma, Bosch’un resmi Facebook sayfası üzerinde, 1 – 22 Kasım 2012 tarihleri arasında gerçekleştiriliyor. Yarışma kapsamında katılımcılardan kendi yeşil sırlarını, facebook.com/BoschHomeTurkiye sayfası üzerinden paylaşmaları istenecek. Üç hafta boyunca devam edecek olan yarışmada her hafta sonunda jüri tarafından belirlenecek 10 kişi National Geographic’ten sürpriz ödüller kazanacak. Yarışma sonunda üç haftanın birincisi ise Bosch WAQ20460TR Avantixx7 VarioPerfect Çamaşır Makinesi sahibi olma şansı yakalayacak. Çevre Kuşağı sponsorluğu ve ödüllü Facebook yarışmasının yanı sıra National Geographic Channel ve Bosch’un iş birliği kapsamında belirlenecek bazı üniversitelerde çevre seminerleri düzenlenecek. Kendi alanlarında son derece uzman, genelde ilklere imza atan, yaptığı çalışmalarla tüm dünyada ödüller almış ve sahada oldukça aktif olan National Geographic kâşifinin katılımıyla gerçekleştirilecek seminerler kapsamında iklim değişikliği, çevre koruma ve sürdürülebilirlik konuları ele alınacak.

1 Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
2 Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
3 Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye'den çekilmeyi değerlendiriyor
Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye’den çekilmeyi değerlendiriyor
4 Temsiliyet önemlidir: Barbie, tip 1 diyabetli ilk bebeğini piyasaya sürdü
Temsiliyet önemlidir: Barbie, tip 1 diyabetli ilk bebeğini piyasaya sürdü
5 Hakkında yıkım kararı verilen Mandarin Otel'den açıklama: İmar Kanunu'na aykırılık yok!
Hakkında yıkım kararı verilen Mandarin Otel’den açıklama: İmar Kanunu’na aykırılık yok!
Güncel Haberler
Dev gıda markası Kraft Heinz,10 yıllık birlikteliğin ardından bölünebilir
Dev gıda markası Kraft Heinz,10 yıllık birlikteliğin ardından bölünebilir
İşverenlerin yüzde 74'ü üst düzey pozisyonları doldurmakta zorlanıyor!
İşverenlerin yüzde 74’ü üst düzey pozisyonları doldurmakta zorlanıyor!
İyi ama eksik
İyi ama eksik
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Young Lions, Marketers kategorisinde Türkiye'ye ilk Altın ödül!
Haberler
Young Lions, Marketers kategorisinde Türkiye’ye ilk Altın ödül!
Sena Tufan
4 hafta önce
Çin'de yapay zeka yeşil sahaya indi: Robotlar 3’e 3 futbol maçı yaptı
Haberler
Çin’de yapay zeka yeşil sahaya indi: Robotlar 3’e 3 futbol maçı yaptı
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Ticaret Bakanlığı’ndan aldatıcı reklamlara 141 milyon TL ceza!
Haberler
Ticaret Bakanlığı’ndan aldatıcı reklamlara 141 milyon TL ceza!
Marketing Türkiye
2 gün önce
Pepsi’den futbola "taze" bir bakış: Kadın futbolcularla yazılan yeni bir efsane
Haberler
Pepsi’den futbola “taze” bir bakış: Kadın futbolcularla yazılan yeni bir efsane
Nafizcan Önder
22 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.