Borsa İstanbul’un yeni iletişim danışmanı kim oldu? 140 yıllık Sermaye Piyasası geleneğine sahip olan ülkemizde, 28 yıllık İMKB deneyiminin ardından faaliyete başlayan Borsa İstanbul A.Ş., Manifesto’yu iletişim danışmanı olarak seçti. 1 Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu 2 Instagram’ın en görünür markaları hangileri? 3 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor? 4 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde? 5 Tüketicilere göre markalar “ambalajları kadar” çevreci!Güncel Haberler Decathlon, sporu herkes için ücretsiz erişilebilir kılıyor! C Level Club üyeleri “unutmaya istekli bir toplumun” belleğinde yolculuğa çıktı “Borusan EnBW Şarj – 5” ile kolay, güvenli, güvenilir, hızlı ve sürdürülebilir şarj deneyimiSosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE