19 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Blippar ve Ülker’den işbirliği

Marketing Türkiye
18 Aralık 2013
2 dk okuma

Ülker markaları, pazarlama iletişiminde tüketicilerine en yeni trendlerle ulaşmayı hedefliyor. Bu amaçla dünyanın en büyük görsel tanıma platformu Blippar ile Türkiye’de hızlı tüketim ürünleri alanında işbirliğini gerçekleştirdi. Böylece blipp’lemek kavramını Türk kullanıcıları için günlük hayatın bir parçası haline getirmek üzere ilk adımı attı.

Dünyada 4 milyondan fazla indirilme ve 25 milyondan fazla blipp’lenme sayısına sahip olan Blippar, Türkiye’de marka iletişiminde ilk defa Cafe Crown ve Ülker Laviva tarafından kullanılıyor.

Blippar, görüntü tanıma teknolojisi ile tüketicinin alışıldık reklam ve iletişim deneyimini değiştiren yenilikçi bir mobil platformdur. Fiziksel görüntüler, baskı veya ürünleri anlık olarak interaktif dijital bir deneyime dönüştürür. Kullanıcılar kampanya görselini veya ürünün kendisini ‘blipp’lediklerinde video, kupon, tarif, çekiliş, fotoğraf deneyimi, 3 boyutlu animasyonlar gibi farklı interaktif içerikler ile karşılaşır.

Türkiye’nin ilk Blippar marka uygulaması olan Café Crown, ürün ambalajı ya da kampanya görselleri üzerinden çalıştırılabiliyor. Yapmanız gereken tek şey akıllı cihazınıza Blippar uygulamasını ücretsiz olarak indirmek ve açmak. Uygulama, cihazınızı Café Crown ambalajı ya da kampanya görselleri üzerine tuttuğunuzda, 3 boyutlu bir bardak Café Crown kahve hazırlama animasyonu ile başlıyor. Karikatürist Selçuk Erdem’in uygulamaya özel çizdiği birbirinden eğlenceli karikatürlerle fotoğraf çektirme ya da Café Crown ile Şans Pakette Kampanyası’na katılım seçenekleri sunuyor. Ayrıca fotoğraflarınızı sosyal medyada tek tıkla paylaşma fırsatı veriyor.

Ülker Laviva Blippar uygulaması, ürün ambalajı ya da kampanya görselleri üzerinden çalıştırılabiliyor. Uygulama, cihazınızı Ülker Laviva ambalajı ya da kampanya görselleri üzerine tuttuğunuzda, 3 boyutlu bir Ülker Laviva ürününün ambalajının açılarak ürünün kendisine ulaştığınız bir animasyonla başlıyor. Ardından ekranın üzerinde belirtildiği üzere parmağınızı Ülker Laviva ürünü üzerindeki dalgada kaydırdığınızda, Ülker Laviva’nın hayat dolu dünyası ile karşılaştığınız bir animasyon başlıyor. Animasyon ardından çıkan ekrandaki Lavivaloji uygulamasında ile Ülker Laviva’nın #hayatidoludoluyasamak hashtag’i kurgulu metinleri sunuluyor. Kullanıcılar bu metinlerden beğendiklerini yine #hayatidoludoluyasamak hashtag’i ile sosyal medya hesaplarında paylaşabiliyorlar.

{youtube}aTJ0IQSGSyA|450|280{/youtube}

1 KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
2 Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
3 YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube’un zirvesine “kamp kuranlar” belli oldu
4 Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi...
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi…
5 Lacoste, ikonlarıyla "oynuyor"
Lacoste, ikonlarıyla “oynuyor”
Güncel Haberler
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
Reklam dünyası "tükenmişlik sendromu"nun pençesinde!
Reklam dünyası “tükenmişlik sendromu”nun pençesinde!
Kültür-sanat sürdürülebilirliğin eylem aracıdır
Kültür-sanat sürdürülebilirliğin eylem aracıdır
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Temizlikte "uçan" çözüm: Artık camlar drone'lara emanet!
Haberler
Temizlikte “uçan” çözüm: Artık camlar drone’lara emanet!
Marketing Türkiye
14 Nisan 2025
OpenAI'den dev hamle: "Kodlama aracı Windsurf’ü 3 milyar dolara satın alıyor" iddiası
Haberler
OpenAI’den dev hamle: “Kodlama aracı Windsurf’ü 3 milyar dolara satın alıyor” iddiası
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Marketing Türkiye 35. yaşında ilk günkü heyecanıyla yayında!
Haberler
Marketing Türkiye 35. yaşında ilk günkü heyecanıyla yayında!
Nafizcan Önder
1 Nisan 2025
Marketing Türkiye 35 yaşında / I
Haberler
Marketing Türkiye 35 yaşında / I
Nafizcan Önder
11 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.