7 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
BKM Express mobil ödeme verilerini paylaştı
Haberler

BKM Express mobil ödeme verilerini paylaştı

Marketing Türkiye
6 Aralık 2016
2 dk okuma

Türkiye’nin ilk dijital cüzdanı BKM Express, kullanıma sunulmasından bu yana geçen dört yılda e-ticaret, mobil ticaret ve online ödemeler alanlarında yaşanan gelişmeleri geçtiğimiz gün gerçekleşen toplantıda basın mensuplarına aktardı. Türkiye’de 1,2 milyonu aşkın kullanıcı sayısına ulaşan ve 15 binin üzerinde üye iş yerinde hizmet veren BKM Express, kullanıcılara web ve mobil alışverişlerinde hızlı ve kolay ödeme imkanı sunuyor.

BKM Express nakitsiz toplum hedefine katkı sağlıyor
soner_canko_1BKM Genel Müdürü Dr. Soner Canko, BKM Express’in dört yıl gibi kısa bir sürede Türkiye’nin en yaygın ve en fazla kullanıcıya sahip dijital cüzdanı haline geldiğini belirterek, “Nakit ödemeyi terk ederek, hız ve kolaylık sağlayan ödeme sistemlerine geçmenin faydalarını bireyden aileye, aileden topluma, toplumdan ülkenin tamamına ölçeklendirmek mümkündür. BKM Express, alışveriş deneyimine getirdiği hızlı, kolay ve güvenli ödeme anlayışıyla bu vizyona çok önemli katkılar sağlıyor. BKM Express’in kurulduğundan dört yıl sonra toplumumuza somut faydalar, yeni teknolojiler sağlayan ve ekosistemi besleyen bir marka haline gelmesinden dolayı büyük mutluluk duyuyoruz” dedi.

Online perakende işlemlerinde mobilin payı artıyor
serkan_yazicioglu_1
Dijital Çözümler Genel Müdür Yardımcısı Serkan Yazıcıoğlu ise, BKM Express’in yeni hedefinin “mobil ödemeyi hayatın her alanına taşımak” olduğunu belirterek, dünyada online perakende işlemleri içindeki mobil ödemelerin payının yüzde 35’e, Türkiye’de yüzde 38’e, BKM Express’te ise yüzde 51’e yükseldiğinin altını çizdi. Son bir yılda internetten yapılan kartlı ödemeler hacminin ise toplamda 65 milyar TL olduğunu açıkladı. Serkan Yazıcıoğlu; Türkiye’de 58 milyon kredi kartının kullanımda olduğunu, internette kullanılan kredi kartı adedinin 24 milyon olduğunu, bu alanda 34 milyonluk büyük bir potansiyel bulunduğunu, dünyada ise 2019 yılında 2 milyar kişinin mobil ticaret yapmasının beklendiğini belirtti.
Yazıcıoğlu, mobil ticareti büyüten dört ana teknolojik faktörü; mobil penetrasyon oranı (2016 itibarıyla yüzde 65), büyük ekrana sahip akıllı telefonlar, 4,5G ile tüketicilerin hayatına giren mobil internetin hızlanması ve 7 gün 24 saat alışveriş yapabilme imkanı olarak sıraladı. Bunun yanı sıra mobil ticaretin artmasını sağlayan en önemli faktörlerden birinin de kolay ve güvenli mobil ödeme yöntemleri olduğunu, BKM Express ile mobil ödeme kolaylığını hayatın her alanına taşıma hedefinde olduklarını belirtti.

bkm-dunya-veri

BKM Express akıllı telefonlarla hayatın her alanına giriyor
Serkan Yazıcıoğlu, BKM Express’in dört yıllık yolculuğundan bahsederek, önce web’de başlayan ve 2013 yılından itibaren mobilde online alışverişler ile devam eden bu vizyonun bundan böyle ağırlıklı akıllı telefonlar üzerinden sokağa kadar ineceğini söyledi. BKM Express ile simitçiden sokak büfesine, gazete bayisinden restoranlara kadar her yerde akıllı telefon üzerinden kolaylıkla mobil ödeme yapılabileceğinin altını çizen Yazıcıoğlu, BKM Express’in hayatın her alanında kolay ve güvenli mobil ödemelere öncülük yapmaya devam edeceğini belirtti.

1 Şirketlerin yüzde 83'ü ya ara zam yaptı ya da yapacak
Özel şirketlerin yüzde 83’ü ya ara zam yaptı ya da yapacak
2 mickey mouse
Telif hakkının sonuna gelindi: Mickey Mouse kamulaşıyor
3 e-ticaret
E-ticaretteki büyüme yüzde 68’e ulaştı
4 HBO Max gelmeden gidiyor mu?
HBO Max gelmeden gidiyor mu?
5 İş dünyasında haftanın atamaları
İş dünyasında haftanın atamaları
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
müşteri
Seçeneği artan müşteri sepeti daha çok dolduruyor
Buz Devri’nden çıkan gençlik, eğlencenin ötesinde neye ihtiyaç duyuyor?
Buz Devri’nden çıkan gençlik, eğlencenin ötesinde neye ihtiyaç duyuyor?
Nakliye sorunları
Ünlü bisiklet firması nakliye hasarlarına nasıl son verdi?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye’nin ilk metaverse ajansı “ME”den bir ilk daha: TRT METAVERSE
Haberler
Türkiye’nin ilk metaverse ajansı “ME”den bir ilk daha: TRT METAVERSE
Marketing Türkiye
1 hafta önce
İletişimciler THY'deki isim değişikliğini Marketing Türkiye için değerlendirdi
Haberler
İletişimciler THY’deki isim değişikliğini Marketing Türkiye için değerlendirdi
Seda Başpınar
3 hafta önce
Apple’da şimdi al sonra öde dönemi başlıyor | Son 24 saatin gündemi
Haberler
Apple’da şimdi al sonra öde dönemi başlıyor | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
4 hafta önce
ekonomi
Haberler
Dünya ekonomisindeki canlanma maaşlara yansımadı
Seda Başpınar
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.