29 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Bir iletişimcinin mutlaka izlemesi gereken 7 muhteşem dizi…
Haberler

Bir iletişimcinin mutlaka izlemesi gereken 7 muhteşem dizi…

Duygu Su Ocakoğlu
19 Mayıs 2020
2 dk okuma

Kuşkusuz reklamcılık, halkla ilişkiler ve elbette gazetecilik heyecanın hiç bitmediği, aksiyonların birbirini kovaladığı meslekler. Bitmek tükenmek bilmeyen bu aksiyon ortaya muazzam hikayeler çıkarırken, aksiyonla bezeli hikaye arayışında olan dizi sektörü de bu gerçekliğe kayıtsız kalmıyor. Efsane oyuncuların baş rolünde yer aldığı ve iletişim dünyasını konu alan kimi diziler yaptıkları saptamalarla sektöre de ayna tutuyor. Başarılı kurgularıyla heyecan dolu saatler yaşatmalarının yanı sıra derin tahlilleriyle iletişim sektörünü sarsan o dizileri sizler için derledik. Keyifli seyirler…

1) The Newsroom

Özellikle bu günlerde gündemin merkezinde konumlanan bilgi kirliliğinin artmasıyla medyanın hangi haberleri nasıl aktardığını anlamak büyük önem kazanıyor. Prodüktörlerin ve yazı işleri departmanlarının iç dünyasını keşfeden The Newsroom’da esprili yazım ve hayatın gerçekleri, klişe tabirle öğretirken eğlendiren, mutlaka izlenmesi gereken bir dizi.

2) The Young Pope

Marka sadakati ve marka yüzünün önemi üzerine yoğunlaşan dizi geleneksel yaklaşımlarla vizyoner bir liderin çatışmasını konu alıyor. Katolizm’in yeni yüzü olarak sunulan Jude Law’ı, danışmanlarının ve hatta PR ekibinin demeçlerine kulak asmadan kendi büyük planını hayata geçirmeye çalışırken izliyoruz. The Young Pope, Vatikan’ın gündemdeki yerini, erişilebilirliğini ve popülerliğini muhafaza etmek için yapacaklarının sınırı olmayan Law’ın deli mi yoksa bir iletişim dahisi mi olduğunun yanıtını verecek.

 

3) The Good Wife

The Good Wife kriz yönetimini merkezine alan bir dizi. Büyük bir toplumsal skandalın ardından kişisel markanızı yeniden inşa etmek deneyim ve bir o kadar da yetenek gerektiriyor. Politik bir drama olan bu dizi akıllı ve azimli bir eşin kocasının topluma yansıyan skandalının ardından büyük bir avukatlık bürosundaki işine geri dönmek zorunda kalmasıyla başlıyor. Serinin tamamı gözden düşen bir adamın ülkenin başkanlığına aday olma yolculuğunun ardındaki iletişim stratejilerini gözler önüne seriyor. Serinin devamı niteliğindeki The Good Fight da en az The Good Wife kadar beğeni toplayacağının sinyalini veriyor.

4) Mad Men

Bir jenerasyonu reklamcı olmaya özendiren dizi Mad Men’i anmasak olmaz. 1960 yılı New York’unda geçen hikaye New York’ün lider ajanslarından Sterling Cooper’ın kreatif direktörü Don Draper’ın hayatını konu alıyor. Draper’ın hayatından drama eksik olmasa da yarattığı işlerin kalitesine ve yaratılış sürecine şahit olmak Mad Men’in hayran kitlesinin büyüklüğünün nedenlerinin başında geliyor.

5) Silicon Valley

Teknolojiyle kafayı bozmuş bir grup arkadaşın yarattığı bir cihazın Google’ın muadili bir firma olan Houli’nin de dahil olduğu rekabette öne çıkmasını konu alan dizide bir pazarda ihtiyaç duyulan bir ürünün ilk yaratıcısı olmanın yol açtığı acımasız (ama aynı zamanda komik) getirileri izliyoruz. Söz konusu ekibin ekrandaki kimyasının eleştirmenlerden tam not alması da Silicon Valley’nin seyir keyfini katlıyor.

6) The Crazy Ones

Reklam sektöründe yönetici konumunda olan Simon Roberts’ın hayatını konu alan The Crazy Ones aynı zamanda ünlü aktör Robin Williams’ın rol aldığı son yapım. Bir sezon süren dizinin Leo Burnett Chicago’nun ünlü yöneticilerinden John R. Montgomery’nin hayatından esinlenmesi ve Robin Williams’ın her birimizin özlediği komedik yeteneğini gözler önüne sermesi The Crazy Ones’a bir şans vermeyi anlamlı kılıyor.

7) Happyish

Hayatını reklam sektöründe geçiren ve bunu sorgulamaya başlayan bir reklam profesyonelinin Y kuşağı mensubu yeni yüzler karşısında bildiklerini tekrar değerlendirmesini konu alan Happyish reklam dünyasına dair eğlenceli eleştiriler sunarken tüm jenerasyonları da akılcı bir yaklaşımla eleştiriyor. Sarkastik tonuyla öne çıkan Happyish reklam profesyonellerini zamanın değişen ruhunu anlamaya davet ediyor.

 

dizi
1 Erkekler arasında hızla yayılan trend: Dantelli Boxer
Erkekler arasında hızla yayılan trend: Dantelli boxer
2 sürdürülebilir
Türkiye’de sürdürülebilir moda yükselişte
3 sanal alem
Sanal alemin yeni çalışanları: Altın ve yeşil yakalılar
4 IKEA eski mobilyaları hack'leyip yerine yenisini koyuyor | Son 24 saatin gündemi
IKEA eski mobilyaları hack’leyip yerine yenisini koyuyor | Son 24 saatin gündemi
5 Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
Golden Drum son başvuru tarihi 5 Ağustos
Golden Drum son başvuru tarihini açıkladı
Pringles'tan sıra dışı hamle: Pringles Örümceği için imza kampanyası başlatıldı! | Son 24 saatin gündemi
Pringles’tan sıra dışı hamle: Pringles Örümceği için imza kampanyası başlatıldı! | Son 24 saatin gündemi
ekonomi
Dünya ekonomisindeki canlanma maaşlara yansımadı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

"Facebook'ta silah ticareti yapılıyor" iddialarına Meta'dan yanıt geldi
Haberler
“Facebook’ta silah ticareti yapılıyor” iddialarına Meta’dan yanıt geldi
Seda Başpınar
3 hafta önce
Apple ve Swatch arasındaki "slogan davası" sonuçlandı | Son 24 saatin gündemi
Haberler
Apple ve Swatch arasındaki “slogan davası” sonuçlandı | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
3 hafta önce
Akıllara kazınan global gerilla pazarlama örnekleri
Haberler
Gerilla pazarlamanın en iyileri…
Gizem Yıldız
1 Mayıs 2022
Bülent Dölek: “Ürünlerin rafta nasıl göründüğü önemli değil”
Haberler
Bülent Dölek: “Ürünlerin rafta nasıl göründüğü önemli değil”
Berçem Sultan Kaya
5 Nisan 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.