Bioderma “Artırılmış Gerçeklik” reklam çalışmasıyla bir ilke imza attı

Bioderma “göründüğünden çok daha fazlası” dedi ve dergi sayfasından TV reklamı izletti. Dermokozmetik sektöründe bir ilke daha imza atan Bioderma, teknoloji alanında hayata geçirdiği reklam çalışmasıyla “Artırılmış Gerçeklik” uygulamalarından birini hayata geçidi.

Her cildin ihtiyacına yönelik ürünler geliştiren ve sektörde her zaman ilklere imza atan Bioderma, teknolojiyi reklam çalışmasına entegre etti. Pembe kapağı ve ikonik şişesiyle “kült ürün” olarak anılan Sensibio H2O, “artırılmış gerçeklik” özelliyle reklam dünyasına yepyeni bir soluk getirdi.

Kullanıcıların telefona yükledikleri BIOPUAN uygulamasıyla bu özelliği deneyimleyenler, Sensibio H2O TV reklam filmi sürprizi ile karşılaştılar. Telefon ekranını dergi ilanındaki şişe görseline getiren ve BIOPUAN uygulamasında yer alan, “artırılmış gerçeklik” sekmesine sayesinde Sensibio H2O reklamı telefon ekranında aktive oldu.

TV reklamını izleyen kullanıcılar ekran görüntüsü alarak biopuan@bioderma.com.tr mail adresine ekran görüntüsünün fotoğrafını atarak 4 puan hediye alma fırsatını yakaladılar. BIOPUAN aplikasyonunda 10 puan biriktirildiğinde eczaneden 1 adet ücretsiz ürün alabilmek mümkün.

İLGİLİ HABERLER