28 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Beymen’den sıra dışı bir adım…
Haberler

Beymen’den sıra dışı bir adım…

Marketing Türkiye
23 Mayıs 2022
2 dk okuma

E-ticaretin katlanarak artan büyümesi hemen her sektörde bu alana yönelik yeni stratejiler geliştirmeyi zorunlu kılıyor. Örneğin geçtiğimiz aylarda Teknosa oldukça önemli bir adım atmış ve pazar yerine dönüştüğünü duyurmuştu. Bugün ilginç bir açıklama da Beymen’den geldi. Marka, “Türkiye’nin Tek Dijital Lüks Platformu” olarak tanımladığı Beymen.com’u, alışveriş ve yaşam alışkanlıklarındaki değişimden hareketle, yenilediğini duyurdu. Beymen’in açıklaması lüks devinin gelecek konumlamasına dair de ipuçları barındırıyor…

Beymen.com’daki yenilikleri markanın “moda-kozmetik” odaklı yapısının gelecek dönemde değişeceği yönünde okumak da mümkün. Markadan yapılan açıklamada “Beymen.com, bildiğiniz ayrıcalıklı alışveriş deneyimini bilmediğiniz ürünlerle zenginleştiriyor ve lüks yaşam platformu haline getiriyor” denilirken moda ve kozmetiğin yanı sıra ev & mobilya, anne & bebek, teknoloji, spor & outdoor, yaşam gibi yeni kategorilerin de sitede yerini aldığı vurgulanıyor.

Bahçe mobilyalarından müzik aletlerine, dağ bisikletlerinden tekneye, evcil hayvan ürünlerinden küçük ev aletlerine, teknolojiden oyuncak ve bebek ürünlerine 200’e yakın marka ve 7000’e yakın yeni ürün, artık Beymen.com’dden satın alınabilecek.

Türkiye’nin tek dijital lüks platformu!

Beymen.com’un yenilenen kimliğiyle ilgili açıklamalar yapan ve Beymen’in “moda otoritesi” kimliğini yepyeni bir boyuta taşıdıklarını belirten BEYMEN Group CEO’su Elif Çapçı, “Beymen.com, modanın yanı sıra müşterilerimizin farklı yaşam alanlarındaki ihtiyaçlarına hitap eden ve mağazacılık seçkimizin çok ötesine geçen, sadece Beymen.com’a özel yeni kategori ve markalarla artık ‘Türkiye’nin tek dijital lüks platformu’ olarak hizmet verecek. Beymen’de görmeye alışkın olmadığımız moda ve kozmetik dışındaki Ev & Mobilya, Anne & Bebek, Teknoloji, Spor & Outdoor, Yaşam gibi hayatın farklı alanlarını kapsayan lüks yaşam kategorilerini artık beymen.com aracılığıyla müşterilerimizle buluşturuyoruz. 7000’e yakın yeni ürünle güncellenen Beymen.com’un en iyilerden oluşan ürün seçkisi, önümüzdeki günlerde yeni kategoriler ve ürünlerle büyümeye devam edecek” dedi. Beymen Group olarak artan şekilde dijitale yatırım yaptıklarını söyleyen Elif Çapçı, “Geçen sene yüzde 63’lük bir büyüme ile Beymen.com’un, Beymen toplam cirosundaki payı yüzde 21 olarak gerçekleşti. 2021 boyunca Beymen.com 100 milyondan fazla ziyaretçi, 1 milyon APP indirimi, 700 bin sipariş ve 1.3 milyon adet ürün satışı gibi çok ciddi sayısal başarılara imza attı. Bu yıl da çok daha büyük başarılara imza atacağımıza inanıyoruz” dedi. 

Beymen COVID-19 mücadelesi için toplam 5 milyon TL destekte bulundu

featured
1 Brandverse Awards
Brandverse Awards kazananları ödüllerine 30 Haziran’da kavuşuyor…
2 Erkekler arasında hızla yayılan trend: Dantelli Boxer
Erkekler arasında hızla yayılan trend: Dantelli boxer
3 Reklam Kurulu’ndan tüketiciyi yanıltan markalara ceza yağmuru | Son 24 saatin gündemi
Reklam Kurulu’ndan tüketiciyi yanıltan markalara ceza yağmuru | Son 24 saatin gündemi
4 sanal alem
Sanal alemin yeni çalışanları: Altın ve yeşil yakalılar
5 sürdürülebilir
Türkiye’de sürdürülebilir moda yükselişte
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
Toplum metavers'ü keşfetti mi?
Toplum metavers’ü keşfetti mi?
Türkiye’nin ilk metaverse ajansı “ME”den bir ilk daha: TRT METAVERSE
Türkiye’nin ilk metaverse ajansı “ME”den bir ilk daha: TRT METAVERSE
mısır
Mısır’ın modada favorisi LC Waikiki oldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Tozla mücadelenin kahramanı: Elektrikli süpürge
Haberler
Tozla mücadelenin kahramanı: Elektrikli süpürge
Berçem Sultan Kaya
22 Mayıs 2022
Elon Musk Twitter’ın değerini mi düşürmeye çalışıyor? | Son 24 saatin gündemi
Haberler
Elon Musk Twitter’ın değerini mi düşürmeye çalışıyor? | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
17 Mayıs 2022
Meta'nın metaverse'teki satışlardan alacağı komisyon dudak uçuklattı! | Son 24 saatin gündemi
Haberler
Meta’nın metaverse’teki satışlardan alacağı komisyon dudak uçuklattı! | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
14 Nisan 2022
Reklamlarda yüzde 35 olan kadın ana karakter oranı, yüzde 53'e yükseldi…
Haberler
Reklamlarda yüzde 35 olan kadın ana karakter oranı, yüzde 53’e yükseldi…
Marketing Türkiye
25 Mayıs 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.