İnovasyonun değer önerisi B2B Marketing & Management Summit’te!
B2B sektörünün Türkiye’deki en büyük zirvesi “B2B Marketing & Management Summit” için geri sayım devam ediyor… Marketing Türkiye liderliğinde Deloitte Digital ve Kuantum Araştırma uzmanlığıyla tasarlanan zirve, bu yıl “Değer Zincirinde Yeni Açılımlar” ana temasıyla VakıfBank iş birliğiyle 24 Mayıs Çarşamba günü Divan Kuruçeşme’de gerçekleştirilecek.
İş dünyasında tedarikten üretime, lojistikten pazarlamaya kadar neredeyse tüm parametrelerin yeniden şekillenmesi, B2B ve satın alma stratejilerinin de yeniden gözden geçirmesine neden oldu… Bu dönüşüm sürecinde B2B’deki yaklaşımların 8 farklı ana başlıkta ele alınacağı B2B Marketing & Management Summit, üçüncü kez pazarlama profesyonellerini ağırlayacak. Zirvenin odaklandığı meselelerden biri de B2B sektörler için hayati önem arz eden inovasyon olacak…
Kaynaktan tüketime kadar inovasyon
Üretimin kaynak tedarikinden teslimatına kadar her aşamasında inovasyon yapmak mümkün. Peki, ya tasarruf için inovasyon yapmak mümkün mü? B2B üretim tesisleri için üretilen enerji yönetim çözümleri, otomasyon ve endüstri 4.0 çözümleri neler? Bu çözümlerin yarattığı satış kanalları ve fırsatlar neler? Satış sonrası hizmetler inovatif uygulamalar ve servis ağının gücünün değer önerisi nedir? B2B’nin bu hayati soruları B2B Marketing & Management Summit’te yanıt bulacak…
İşte B2B Marketing & Management Summit’in bu yılki programı
B2B Marketing & Management Summit’23’e katılmak için aşağıdaki kayıt formunu doldurmanız yeterli…