18 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Avea ve Samsung’tan müşterilerine satış sonrası hizmet kolaylığı

Marketing Türkiye
9 Şubat 2013
1 dk okuma

Avea, Samsung Electronics ile yaptığı işbirliği doğrultusunda Samsung kullanıcılarına hizmet vermek amacıyla Bağcılar’da Dünya Ofis Avea İletişim Merkezi’nde “Samsung Mobil Cihaz Servis Noktası” açtı. Bu yeni servis konsepti sayesinde “Samsung Mobil Cihaz Servis Noktası” bulunan Avea İletişim Merkezleri’ne giden Samsung müşterileri, cep telefonu ve tabletleri için daha hızlı ve güvenli bir müşteri hizmeti deneyimi yaşayacaklar. 2011 Adrese Dayalı Nüfus Kayıtları’na göre 747 bin nüfusu ile İstanbul’un en kalabalık ilçesi olan Bağcılar’da hizmet verecek olan “Samsung Mobil Cihaz Servis Noktası” (Dünya Ofis, Bağcılar Çınar Mh. İst. Cd. No:15) önümüzdeki günlerde İstanbul ve diğer illerdeki Avea İletişim Merkezleri’nde de açılmaya devam edecek. 

1 KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
2 Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
3 YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube’un zirvesine “kamp kuranlar” belli oldu
4 Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi...
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi…
5 Lacoste, ikonlarıyla "oynuyor"
Lacoste, ikonlarıyla “oynuyor”
Güncel Haberler
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
Reklam dünyası "tükenmişlik sendromu"nun pençesinde!
Reklam dünyası “tükenmişlik sendromu”nun pençesinde!
Kültür-sanat sürdürülebilirliğin eylem aracıdır
Kültür-sanat sürdürülebilirliğin eylem aracıdır
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Haberler
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Marketing Türkiye
1 hafta önce
"DeepSeek"in rakibi "Manus" kullanıma açıldı
Haberler
“DeepSeek”in rakibi “Manus” kullanıma açıldı
Nafizcan Önder
8 Nisan 2025
GNÇ Turkcell’in, dijital ve sosyal medya iletişimi KARPAT Ajans’a emanet
Haberler
GNÇ Turkcell’in, dijital ve sosyal medya iletişimi KARPAT Ajans’a emanet
Nafizcan Önder
14 Mart 2025
adidas ve Nike'ı sarsan "On" Türkiye pazarına adım attı...
Haberler
adidas ve Nike’ı sarsan “On” Türkiye pazarına adım attı…
İrem Alimoğlu
3 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.