18 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Araştırma

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye
19 Nisan 2021
3 dk okuma

Yalan gazetesi yok satıyor

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Yalan haberlerin gündemi ele geçirdiği günümüzde, gerçek hızla tüketicinin satın alması gereken temel bir ihtiyaca dönüşüyor. Bu ihtiyaçla, bilgi doğrulama platformları popülaritesini hızla arttırırken, Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Fahrettin Altun’un açıkladığı “Doğru Mu?” platformuyla devlet de konuya müdahil olmaya hazırlanıyor. Peki, gazeteciler bu konuda ne düşünüyor? Okuyucu, gerçek habere ulaşmak için nasıl bir yol izlemeli? Devletin bu alandaki hamlesi ne anlama geliyor?

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

CMO’ların iş süreleri neden kısalıyor?

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Bundan birkaç yıl öncesine kadar 8 yıl olan CMO’ların ortalama görevi süresi şimdilerde 3,5 yıla kadar düşmüş görünüyor. 2019 yılında Microsoft Araştırma Merkezi, 2020 yılında ise Korn Ferry’nin gerçekleştirdiği iki farklı araştırma CMO’ların görev süresindeki bu dramatik düşüşü doğruluyor. Öyle ki artık CMO’lar C-level düzeyde en kısa görev süresine sahip yöneticiler konumunda… Sözün özü CMO pozisyonu artık ateşten bir gömlek. Peki ne oldu da CMO’ların görev süresi bu denli kısaldı?

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Gelir-gider dengesinde hesaplar tutmuyor

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Doğal kaynakların hızla tükenmesi, dünyayı saran salgın ve global çapta yaşanan ekonomik kriz… Son bir yıldır tüm şiddetiyle üzerimize gelen bu tablo koca koca harflerle insanlığa “TASARRUF YAP, İSRAFA DUR DE” diyor. Tüketicinin tasarruf hassasiyeti artarken markaların israf ve tasarruf merkezli projeleri de günbegün artıyor. Peki, yeni dönemde Türk halkının tasarruf yaklaşımı nasıl şekilleniyor? Türkiye israfın önüne geçmek için neler yapıyor? Tüketiciler bu alanda markalardan ne bekliyor? Tüm cevaplar Marketing Türkiye için Aksoy Araştırma’nın gerçekleştirdiği “İsraf ve Tasarruf Araştırması”nda…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Pandemi ilişkilere format attı

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Bir yıldır salgın hayatımızın ve tüm ilişkilerin merkezinde. Buluşmanın zorlaştığı, enfeksiyon korkusunun diğer tüm korkuların yerini aldığı, maske, mesafe, temizlik gibi kelimelerin en sık konuşulan konular arasında yer aldığı bir dönem geçiriyoruz. Bu durum oluşturduğumuz dijital profillere bile yansıdı. OkCupid kullanıcılarının profilleri incelendiğinde geçtiğimiz yıldan bugüne Koronavirüs kelimesinin kullanımının yüzde 2.200 arttığı görülüyor. Geçtiğimiz Mart ve Aralık ayları arasında profillerde kullanımı en çok artış gösteren kelimeler koronavirüs ve aşı. Peki bu durum bekarların ilişki arayışına nasıl yansıdı?

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

PR Ajansı: II Publicity

Sosyal medyada kime neden güveniriz?

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Artık tüm ilişkilerimiz, sosyalliğimiz ve enerjimizle dijitale taşındık. Pandemi kısıtlamalarıyla hızla tek gerçekliğimiz haline gelen bu dijital dünyanın arka kapılarını henüz tam olarak bilmiyoruz. Kimler linç yer? Bu linçi kimler teşvik eder? Hangi yaş grubuna en çok hangi platformda rastlanır? Takip ettiğiniz hesaplara güveniyor musunuz? Kısacası “Kime neden güveniriz?” gelin birlikte yanıtlayalım…

RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi’nin bu yıl 10. kez düzenlediği RepMan Forum “Kime neden güveniriz?” temasıyla gerçekleştirildi. Allianz Türkiye, OrganikPR OPR, Panasonic Life Solutions Türkiye ve Zorlu Grubu destekleriyle düzenlenen etkinliğin konuklarından biri ise sanatçı ve AHBAP Derneği Başkanı Haluk Levent oldu.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

PR Ajansı: GoodWorks

aksoy araştırma C-level yöneticiler CMO'ların görev süresi Doğru Mu? featured Korn Ferry Microsoft Araştırma Merkezi RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi’ Sosyal Medya tasarruf alışkanlıkları yalan haber
1 Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
2 Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
3 Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri...
Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri…
4 TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
5 L’Oréal’in OnlyFans yıldızıyla iş birliği tartışma yarattı
L’Oréal’in OnlyFans yıldızıyla iş birliği tartışma yarattı
Güncel Haberler
Krispy Kreme’den "Seçmen Şapka" sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun...
Krispy Kreme’den “Seçmen Şapka” sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun…
Türkiye'nin sosyoekonomik haritası açıklandı! Sadece küçük bir kesim zirvede...
Türkiye’nin sosyoekonomik haritası açıklandı! Sadece küçük bir kesim zirvede…
Japonya'daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Japonya’daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sporun Z raporu: “Şampiyon markalar”
Haberler
Sporun Z raporu: “Şampiyon markalar”
Nafizcan Önder
1 gün önce
Yandex Türkiye, Yandex Seyahat ve Yandex Finans’ı kullanıma sundu
Haberler
Yandex Türkiye, Yandex Seyahat ve Yandex Finans’ı kullanıma sundu
Sena Tufan
4 hafta önce
OpenAI, 8,3 milyar dolarlık yatırım turuyla gücüne güç kattı
Haberler
OpenAI, 8,3 milyar dolarlık yatırım turuyla gücüne güç kattı
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Küresel elektrikli araç satışı 17 milyona ulaştı
Haberler
Küresel elektrikli araç satışı 17 milyona ulaştı
Sena Tufan
28 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.