DNA'sında Cumhuriyet olan markalar

DNA’sında Cumhuriyet olan markalar

Marketing Türkiye’nin Aksoy Araştırma iş birliği ve Deloitte Türkiye uzmanlığıyla Cumhuriyetin 100. yılını iş dünyasının…

Cumhuriyetin değerleri değişiyor mu?

100. yıla özel araştırma: Cumhuriyetimizin değerleri değişiyor mu?

Cumhuriyetimizin kuruluş değerlerinin günümüz Türkiye’sinde bulduğu karşılığın tespit edilmesi ve kavramların geçmişten bugüne hizalanması için…

Kozmetik tüketim alışkanlıkları sil baştan!

Kozmetik tüketim alışkanlıkları sil baştan!

Mağaza deneyiminin dokunmayı ve etkileşimi desteklediği kozmetik sektörü pandemi şartlarında zorlu bir sınav veriyor. Zira…

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Yalan gazetesi yok satıyor Yalan haberlerin gündemi ele geçirdiği günümüzde, gerçek hızla tüketicinin satın alması…

Gelir-gider dengesinde hesaplar tutmuyor

Gelir-gider dengesinde hesaplar tutmuyor

Doğal kaynakların hızla tükenmesi, dünyayı saran salgın ve global çapta yaşanan ekonomik kriz… Son bir…

Mutfaklarda zeytinyağı alarmı!

Mutfaklarda zeytinyağı alarmı!

Pandemi dönemiyle birlikte “sağlık” tüm dünyada insanlığın tartışmasız önceliği oldu. Araştırmalar gösteriyor ki Türk toplumu…

Kısıtlamalar gevşedi, peki toplum yeni normale nasıl reaksiyon verdi?

Kısıtlamalar gevşedi, peki toplum yeni normale nasıl reaksiyon verdi?

Yaz dönemini geride bırakırken artan vaka sayılarıyla birlikte Türkiye yeniden sıkılaşma dönemine girmişti. Yaklaşık 3…

Araştırmacıların gör dediği!

Araştırmacıların gör dediği!

Pandemi yeni bir tüketici kitlesi yaratırken tüketim alışkanlıklarını da sil baştan değiştirdi. Hal böyle olunca…

Yeni yılda tüketici fiyata daha çok odaklanacak

Yeni yılda tüketici fiyata daha çok odaklanacak

2020 tüketimin ne dip ne de zirve yapacağı bir yıl olacak. Daha çok “kontrollü iyimserliğin”…