“Anlayamazsınız”, markaların gündeminde!
Haber bültenlerinde dün akşam Boat Show’un başlamasına ilişkin bir haber yer almış ve haberde bir ailenin 13 yaşındaki oğullarına fiyatı 100 bin Euro’yu aşan bir tekne satın aldığı duyurulmuştu. Haberde, 13 yaşındaki Kaan’ın istediği tekneye sahip olmasıyla yaşadığı mutluluk yer alırken, Kaan duygusunu “Anlayamazsınız” diyerek anlatmıştı. Kaan’ın mutluluğundan ilham alan çok sayıda marka ise Kaan’ın söylediği cümlelere vurgu yaparak ilginç ve eğlenceli çalışmalara imza attı.
Başta, n11.com, Volvo Car Türkiye, Play Station Türkiye, Woops, Anadolu Efes, fastPay ve Coffee- Mate olmak üzere çok sayıda marka “Anlayamazsınız”a vurgu yaparak sosyal medyada eğlenceli çalışmalar hazırlarken Nutella ve Burger King ise ambalajında, Kaan’ın duygularını dile getirirken sarffettiği “Hem de ne” yazısına yer verdi.