Amerikalı Aeropostale Türkiye’de
Amerika’nın 25 yıllık ergen genç markası Aeropostale, son dönemde başladığı ‘global büyümesine’ Türkiye’den devam ediyor. Fiba Holding’le birlikte Türkiye’ye gelen marka ilk mağazasını İstanbul Kanyon’da açtı. Aeropostale’nin Başkanı Michael Cunningham, “Aeropostale uluslararası büyüme stratejisine metodik yaklaşıyor. Türkiye’nin Asya ve Avrupa arasında bir geçiş üssü olduğuna inanıyoruz” dedi. Türkiye’nin güçlü ekonomisi ve moda bilinci yüksek tüketici profiliyle global markaların iştahını kabarttığını belirten Michael Cunningham şöyle konuştu: “Aeropostale için de önemli bir pazar olacağına inanıyoruz ve Türkiye pazarına girmekten ve burada gelecek planları yapmaktan dolayı çok çok heyecanlıyız. Gelecek 5 yılda en az 30 mağazalık bir zincir olmayı planlıyoruz. Türkiye’ye markamızı taşımış olmaktan dolayı havalara uçuyoruz.” “Aeropostale’yi inanılmaz fiyatlara genç kadın ve erkeklere yüksek kaliteli ürünler sunan enerjik ve eğlenceli bir marka olarak tanımlıyoruz biz” diyen Cunningham, bütün bunları yenilikçi ve heyecan verici bir mağaza ortamında yapmaya çalıştıklarını söyledi. Yükselen trendleri yakından takip edebilmek için sektördeki en yetenekli insanları işe aldıklarını vurgulayan Cunningham, “Hepsinden de önemlisi genç tüketicimizi can kulağıyla dinleriz. Türkiye’de de çok güçlü bir gençlik kültürü var ve pazardan iyi bir pay koparmak için dört gözle bekliyoruz” diye konuştu.