21 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
marka-ajans iş birlikleri
Haberler

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

Gizem Yıldız
8 Eylül 2023
2 dk okuma

“Alix Avien Paris’in” yeni creative ajansı 12 Creative oldu

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

“Alix Avien Paris” yaratıcı dünyasındaki yeni partner seçimini 12 Creative’den yana yaptı.

12 Creative Agency, Alix Avien Paris’in vizyon ve misyonu odağında hayata geçireceği yeni koleksiyonları kreatif ve stratejiyi kapsayan bütüncül bir bakış açısıyla yürütecek.

Octet Türkiye tercihini yaptı

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

Dijital çözümleriyle şirketlerin ve bayi ağına sahip tüm firmaların nakit akışını düzenleyen Octet Türkiye, yeni dönemde iletişim çalışmalarını Hill+Knowlton Strategies ile yürütecek.

Hill+Knowlton Strategies Türkiye, iş birliği kapsamında Octet Türkiye’ye medya ilişkileri, lider iletişimi, kriz yönetimi, kurumsal sosyal sorumluluk ve itibar yönetimi başta olmak üzere birçok farklı alanda hizmet verecek.

No: 165’e yeni marka

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

Axon, iletişim çalışmalarını 360 derece iletişim hizmetleri sunan purpose ajansı No: 165’e emanet ediyor.

Kolluk kuvvetleri personellerinin işlerini daha teknolojik ve güvenli bir şekilde yapmalarını sağlayan cihaz, uygulama ve uzman ağı sunan Axon’un teknolojileri, yaşamı koruma misyonuyla toplulukları güvende tutmak için ihtiyaç duyulan güvenceyi sağlarken ekiplerin işlerine odaklanmalarına ve zamandan tasarruf etmelerine yardımcı oluyor.

TESFED’in yeni iletişim ajansı Gravital oldu

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

2018 yılında kurulan Türkiye Espor Federasyonu (TESFED), 1 Eylül 2023 tarihinden itibaren, yeni dönem iletişim çalışmalarını, Gravital İletişim Danışmanlığı ile devam ettirme kararı aldı. 

Gravital İletişim Danışmanlığı, Türkiye Espor Federasyonu’na yeni dönemde; etkinlik ve proje yönetimi, dijital iletişim, medya ilişkileri ve içerik yönetimi, lider iletişimi, pazarlama iletişimi, risk, kriz ve konu yönetimi ile itibar yönetimi alanlarında hizmet verecek.

Marsella, iletişim ajansı olarak Linafon’u seçti

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

Linafon, deprem bölgesindeki saygın yatak ve baza üreticilerinden biri olan Marsella Yatak & Baza ile kısa süre önce sözleşme imzaladığını duyurdu.

Önceki haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.

12 Creative featured Gravital İletişim Danışmanlığı Hill+Knowlton Strategies Linafon No: 165
1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: "Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!"
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!”
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Çalışma hayatının yeni trendleri...
Çalışma hayatının yeni trendleri…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Bu da oldu: Nike, çorbacı açtı!
Haberler
Bu da oldu: Nike, çorbacı açtı!
Sena Tufan
18 Kasım 2025
Türkiye'de sağlık bilinci artıyor ama "iyi hissetme" oranı alarm veriyor!
Haberler
Türkiye’de sağlık bilinci artıyor ama “iyi hissetme” oranı alarm veriyor!
İrem Alimoğlu
5 Kasım 2025
DİMES yeni logosu ve “İçecek Bi’Şey” sloganıyla dönüşümünü duyurdu
Haberler
DİMES yeni logosu ve “İçecek Bi’Şey” sloganıyla dönüşümünü duyurdu
İrem Alimoğlu
7 Kasım 2025
40 milyon aboneyi aşan Bluesky'a "dislike" butonu geliyor
Haberler
40 milyon aboneyi aşan Bluesky’a “dislike” butonu geliyor
Sena Tufan
3 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.