İstanbul Fintech Week 2020 etkinliğinde konuşan ininal CMO’su Gülben Yağcı, pandeminin sektöre ve ininal’a etkilerine…
Jenerasyon çalışmalarının uzunca bir geçmişi olsa da, henüz önemini yeni yeni kabul ettiriyor ve herkesin…
Markaların işi giderek zorlaşıyor. Müşterilerini mağazalara çekmek için giderek daha çok teknolojinin nimetlerinden faydalanmak zorundalar.…
Markaların ve pazarlamacıların stratejilerini belirlemede yıllarca odak noktası olan Y kuşağı yerini bir sonraki jenerasyona…
Davranışları ve tutumlarıyla farklılaşan adını geçmişte olduğundan çok daha sık duyduğumuz Z kuşağı, son dönemde…
Kuşak çalışmaları ve çözümlemeleri ne yazık ki yakın döneme dek hak ettiği ilgi ve itibarı…
Deloitte tarafından gerçekleştirilen “2020 Küresel Y Kuşağı Araştırması”, Y ve Z kuşaklarının, daha iyi bir…
Türkiye’nin En İyi İşverenleri Benchmark araştırmasına göre, nitelikli iş gücüne sahip çalışanlar, iş tercihlerinde esnek…
Marmara Üniversitesi ve Üsküdar Üniversitesi’nin sosyal medya kuşaklarına yönelik hazırladıkları Çalışma Hayatı Ölçeği (ÇHÖ) ile…
Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi ve Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi akademisyenlerinin sosyal medya kuşaklarına yönelik…