Covid-19 pandemisinin belki de tek pozitif etkisi en yeni ve en eski kuşaklar arasındaki dijital…
Her kuşağın dijital ayak izleri farklı. Neleri para ödemeye değer buldukları da… Marketing Türkiye için…
Önümüzdeki on yıl, Z kuşağının olgunlaşıp pek çok sektörü etkilemesiyle şekillenecek. O halde bu kitleyi…
Bir dönemin sonu: LG telefon üretimini sonlandırıyor! Bir dönem akıllı telefon pazarında üçüncülüğe kadar yükselen…
Les Benjamins 10.yılında da Türk moda ve perakende dünyasına getirdiği yeni anlayış ve solukla ezber…
Dijital müzik tüketimi hızlı bir şekilde popülerliğini arttırmayı sürdürüyor. Bu popülerite reklamverenlere dijital müzik içeriği…
Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğiyle 20-21 Ocak tarihlerinde “Rapid Commerce” (Hızlı Ticaret) ana temasıyla…
Her kuşak değişikliğinde dünya büyük bir değişimi yaşıyor… 1996 yılı ve sonrasında doğan Z Kuşağı…
Tüm dünyayla birlikte perakende sektörü de zorlu bir yılı geride bırakıyor. Stok sorunları, e-ticarete geçiş…
2020, hiç kimsenin öngöremediği bir yıl oldu. Ekonomik, politik ve duygusal kaosa yol açan COVID-19;…
Son günlerde sosyal ve siyasal tartışmaların gündeminden hiç düşmüyor Z kuşağı… Zira kendilerinden önceki kuşaklardan…
İşyerinde uyum, güçlü bir kültür entegrasyonu ve üretkenliğinin tümü başarılı iletişime bağlı. Fakat şimdilerde ofis…