Türkiye'nin güzellik sancıları

Türkiye’nin “güzellik” sancıları!

Güzellik kavramı pek çokları için farklı tanımlara sahip… Kimine göre akılları başından alan bir şaşaa,…

Türk dizileri gündemi ele geçirdi

Türk dizileri gündemi ele geçirdi

Dijital çağın etkisiyle televizyon dizileri, izleyicilerle olan etkileşimini sadece ekran üzerinde değil, aynı zamanda toplumsal…

çorap kombinleri

Çorabının tekini arayanlar, yalnız değilsiniz!

Mevsim normallerinin üzerindeki sıcaklıklarla bunaldığımız bir yazı ardımızda bırakıp sonbaharı kucaklarken gardıroplar birbirinden şık çorap…

gizli müşteri

Gizli müşterinin “gör” dedikleri…

Devasa pazarlama bütçeleri, iyi bir deneyim tasarlamak için sarf edilen efor ve marka itibarı için…

Baba markaları

Türkiye’nin baba markaları

Güzel bir Babalar Günü geçirmek için kimi hediye alternatiflerine kimi yeni rotalara kimi ise keyifli…

Türkiye'nin babaları

Babalar derin bir özlem içerisinde

Babalar Günü’ne doğru adım adım ilerlerken onlara güzel bir gün yaşatmak için araştırmalar başladı. Ancak…

Hangi ayakkabılarla, nasıl sosyalleşiyoruz?

Sosyalleşmeyi hızlandıran ayakkabılar hangileri?

Marketing Türkiye adına Xsights’ın gerçekleştirdiği araştırma kadınların iş hayatında topuklu ayakkabılara veda etmeye başladığına işaret…

Ayakkabı müşterilerinin beklentileri neler?

Türkiye’nin ayakkabı haritası

Kuşkusuz stili tamamlayan en önemli parçalardan biri ayakkabı… Öyle ki çoğu zaman birinin ayakkabısına bakarak…

Hayata anlam katan markalar

Hayata anlam katan markalar

Son dönemde pazarlama sektörünün en sıcak konularından biri “Brand purpose…” Zira artık tüketiciler hayatlarına dahil…