Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Mercedes 1 milyon 29 bin aracını geri çağırdı! Mercedes eCall sistemi kaza sonrası yanlış konum…

Kurtlar sofrasında kazanan dijital yayın platformu hangisi?

Bir yanda dünya devleri; Netflix ve Amazon Prime, diğer yanda başarılı içerikleriyle öne çıkan BluTV,…

2020 fragmandı, işte 2021’de hakimiyetini ilan edecek trendler

Her ne kadar 2021’in ne sürprizler getireceğini bilemesek de 2020’de değişen bazı tüketici davranışları, pazarlama…

Ölçülen şey yönetilir, ancak süreç ölçümle bitmez, başlar!

“Değişim” ve “dönüşüm” yıllardır dilimizde. Ancak bu sene, modern kültürün en önemli mecralarından olmasına rağmen…

Türkiye yaşlanmaya hazır değil!

Avivasa Emeklilik için Yaşama Dair Vakfı tarafından hazırlanan “Türkiye’de Yaşlılık Tahayyülleri ve Pratikleri” araştırması Türkiye’nin…

İlk koronavirüs vakasının ardından TV kanallarının kuşak performansında yüzde 20 artış yaşandı

Adressable TV verilerine göre, 11 Mart sonrası reklamveren, sektörüne göre aksiyon aldı. TV kanallarının kuşak…

Hollywood prodüksiyonlarını aratmayan Turkcell TV+ kampanyası yayında

Yeni nesil televizyon izleme platformu TV+’ın yeni reklam filmi yayına girdi. 2020’de herkes için komediden…

Reklamda başarının yolu dijitalden ve TV’den geçiyor

WARC tarafından yapılan yapılan medya planlaması araştırmasına göre başarılı markalar kampanyalarını yürütürken dijital kanalları ve…