Çerezsiz bir dünyada markalar tüketicinin ayak izlerini nasıl takip edecek?

Çerezsiz bir dünyada markalar tüketicinin ayak izlerini nasıl takip edecek?

Mecra tüketiminin çoklu ekran kullanımıyla birçok cihaza yayılması dijital pazarlama endüstrisindeki dengeleri de değiştiriyor. Öte…

Kazandırırken kazanan markalar çağındayız

Kazandırırken kazanan markalar çağındayız

Son ekonomik daralmada şartlara meydan okuyan markaların tümü tüketiciye kazandırırken kazandı ve küresel bir üne…

Etkili dijital pazarlama nasıl yapılır?

Etkili dijital pazarlama nasıl yapılır?

Etkili bir şekilde dijital pazarlama yapabilmesi için küçük işletme sahipleri ve girişimcilerin hedef kitlelerine birkaç…

Pandemi döneminde tüketici işletmelerden ne bekliyor?

Pandemi döneminde tüketici işletmelerden ne bekliyor?

Pandemi döneminin başlangıcında büyük zorluklar yaşayan HoReCa sektörü için kontrollü normalleşme dönemi yaralarını sarmak için…

"Konuşan markalar"

“Konuşan markalar”

Yakın bir döneme kadar tüm dünyada markaların hemfikir oldukları bir duruş vardı: söz gümüşse, sükut…

Pandemi Döneminde Tüketiciler "Aile Sıcaklığı" Bekliyor

Pandemi Döneminde Tüketiciler “Aile Sıcaklığı” Bekliyor

Uluslararası danışmanlık firması Kearney’in pazarlama ve tüketici alanındaki eğilimleri izleyen yan kuruluşu Kearney Tüketici Enstitüsü…

YouTube video trendlerinden pazarlama okuması yapmak mümkün mü?

YouTube video trendlerinden pazarlama okuması yapmak mümkün mü?

Hepimiz, pandeminin başından bu yana dünyanın dört bir yanındaki kitlelerin gözünü YouTube gibi platformlara nasıl…

Perakendede kartlar yeniden dağıtılıyor!

Perakendede kartlar yeniden dağıtılıyor!

Evet, bugünlerde hayatın hangi alanından konuşuyor olursak olalım hepimizin dilinde “yeni normal” var. Kimileri artık…

ev tüketim tüketici

Evde kapanınca tüketici huy değiştirdi!

Araştırmalar, mal ve hizmet üretenlere olduğu gibi bunları tüketicileriyle buluşturanlara da an zamanlı veriler sunmanın…

Yeni tüketici davranışları ile perakende kılavuzu!

Yeni tüketici davranışları ile perakende kılavuzu!

Pandemi, dünyamızın daha önce hiç deneyimlemediği bir sınavı hepimize yaşatmaya devam ediyor. Hepimiz bu süreçten…

Tüketiciler markaların salgın döneminde nasıl iletişim kurmasını istiyor?

Tüketiciler markaların salgın döneminde nasıl iletişim kurmasını istiyor?

Salgının ülkemize ulaşmasının ilk ayını geride bırakırken hemfikir olabileceğimiz olgu, salgın geçici olsa da salgın…