Son ekonomik daralmada şartlara meydan okuyan markaların tümü tüketiciye kazandırırken kazandı ve küresel bir üne…
Etkili bir şekilde dijital pazarlama yapabilmesi için küçük işletme sahipleri ve girişimcilerin hedef kitlelerine birkaç…
Pandemi döneminin başlangıcında büyük zorluklar yaşayan HoReCa sektörü için kontrollü normalleşme dönemi yaralarını sarmak için…
Yakın bir döneme kadar tüm dünyada markaların hemfikir oldukları bir duruş vardı: söz gümüşse, sükut…
Uluslararası danışmanlık firması Kearney’in pazarlama ve tüketici alanındaki eğilimleri izleyen yan kuruluşu Kearney Tüketici Enstitüsü…
Hepimiz, pandeminin başından bu yana dünyanın dört bir yanındaki kitlelerin gözünü YouTube gibi platformlara nasıl…
Evet, bugünlerde hayatın hangi alanından konuşuyor olursak olalım hepimizin dilinde “yeni normal” var. Kimileri artık…
Araştırmalar, mal ve hizmet üretenlere olduğu gibi bunları tüketicileriyle buluşturanlara da an zamanlı veriler sunmanın…
Pandemi, dünyamızın daha önce hiç deneyimlemediği bir sınavı hepimize yaşatmaya devam ediyor. Hepimiz bu süreçten…
Salgının ülkemize ulaşmasının ilk ayını geride bırakırken hemfikir olabileceğimiz olgu, salgın geçici olsa da salgın…