Yeni normalle doğan yeni tüketici ne istiyor?

Covid-19 pandemisi dünyanın dört bir yanında tüketicilerin satın alma davranışları, neyi nasıl satın aldıkları üzerinde…

Kısıtlamalar gevşedi, peki toplum yeni normale nasıl reaksiyon verdi?

Yaz dönemini geride bırakırken artan vaka sayılarıyla birlikte Türkiye yeniden sıkılaşma dönemine girmişti. Yaklaşık 3…

Ülkenin yarısı bahçeli ev istedi, sadece yüzde 5’i alabildi

COVID-19 salgını yaşamları tümden değiştirdi. Bu değişimin sonuçlarıysa her krizde olduğu gibi yine tüketici davranışlarına,…

Tüketici maskülen ve asi mobilya markalarını seviyor

Pandemiyle birlikte evde geçirilen süreler artarken, evlerimizin temel yapı taşları olan mobilyaların estetiği, konforu ve…

Önceliğimiz yerel gıda kaynağı oldu!

Avrupa’nın önde gelen gıda inovasyonu girişimi olan EIT Food, 10 Avrupa ülkesinde 5 bin tüketicinin…

Değişen market alışkanlıkları karşısında perakendeci ne yapmalı?

Deloitte Türkiye, Taze Gıda Tüketicisi Araştırması’nın sonuçlarını yayımladı. Pandemi öncesi tüketiciyle bugünkü tüketiciyi kıyaslayan araştırma…

Mobilya ve ev tekstil sitelerinde geçirilen süre geçen yıla kıyasla yüzde 361 arttı

Pandemi etkisiyle artan ziyaretçi sayısı ve anahtar kelime aranma hacimleriyle birlikte insanların web sitelerinde geçirdiği…

Çerezsiz bir dünyada markalar tüketicinin ayak izlerini nasıl takip edecek?

Mecra tüketiminin çoklu ekran kullanımıyla birçok cihaza yayılması dijital pazarlama endüstrisindeki dengeleri de değiştiriyor. Öte…

Kazandırırken kazanan markalar çağındayız

Son ekonomik daralmada şartlara meydan okuyan markaların tümü tüketiciye kazandırırken kazandı ve küresel bir üne…

Etkili dijital pazarlama nasıl yapılır?

Etkili bir şekilde dijital pazarlama yapabilmesi için küçük işletme sahipleri ve girişimcilerin hedef kitlelerine birkaç…

Pandemi döneminde tüketici işletmelerden ne bekliyor?

Pandemi döneminin başlangıcında büyük zorluklar yaşayan HoReCa sektörü için kontrollü normalleşme dönemi yaralarını sarmak için…

“Konuşan markalar”

Yakın bir döneme kadar tüm dünyada markaların hemfikir oldukları bir duruş vardı: söz gümüşse, sükut…