Piyasada yer alan ürünlerin güvenliği, tüketici sağlığının korunması açısından kritik önem taşıyor. Ticaret Bakanlığı’nın son…
T.C. Ticaret Bakanlığı bünyesinde faaliyet gösteren Reklam Kurulu, yalnızca avukatların yapabileceği hukuki işlemleri tanıtarak tüketicileri…
Ticaret Bakanlığı, tüketiciyi korumaya yönelik önemli bir adım daha atarak Fiyat Etiketi Yönetmeliği’nde yeni düzenlemelere…
Ticaret Bakanlığı Reklam Kurulu, 2025 yılının ilk yarısında tüketiciyi yanıltan reklam ve uygulamalara geçit vermedi.…
Ticaret Bakanlığı tarafından hazırlanan “Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik”, Resmi Gazete’de yayımlandı. Yapılan…
İnternet üzerinden yapılan alışverişlerde şeffaflığı artırmayı ve tüketici haklarını korumayı amaçlayan “Uzaktan İletişim Araçları Yoluyla…
Bir süredir sektörde sayıları hızla artan “ödül törenleri” hem sektörün hem de kamuoyunun gündemindeydi. Metodolojisi…
Ticaret Bakanlığı; 1 Ocak itibarıyla internet alışverişlerinde, bazı ürünler için cayma hakkının kaldırıldığı iddialarını yalanladı:…
Tüketiciyi yanıltan reklam ve ticari uygulamalara 2025 yılında uygulanacak cezalar belli oldu. 20 Aralık 2024…
Reklamlar, tüketiciyi bilgilendirmenin ötesinde, onların karar verme süreçlerini etkileyen güçlü bir araç. Ancak bu gücün…
Hedefli reklamcılık ve yanıltıcı ticari uygulamaların yaygınlaşmasıyla birlikte, kişisel verilerin korunması çok daha büyük bir…
Ticaret Bakanlığı 2024 yılının ilk yarısında e-ticaret alanında faaliyet gösteren 40 firma için 230 milyon…