internet alışveriş

İstanbullular internet alışverişini sevdi

Koronavirüs salgını nedeniyle zamanın büyük bölümünün evlerde geçirilmesi, internet alışverişlerine olan ilgiyi tüm dünyada olduğu…

Marketing Türkiye

Türkiye’de medya ve reklam yatırımları umut verici!

Sektörün merakla beklediği “Türkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları 2020 Yılı Raporu” geçtiğimiz günlerde açıklandı.…

Dünya eski normale dönmek istiyor mu?

Dünya eski normale dönmek istiyor mu?

2020, hiç kimsenin öngöremediği bir yıl oldu. Ekonomik, politik ve duygusal kaosa yol açan COVID-19;…

karbon ayakizi

“Hissettiğimiz gibi düşünmüyor, düşündüğümüzü söylemiyor, söylediklerimizi de yapmıyoruz…”

Görsel deyince akla ilk gelen markalardan Getty Images, geçtiğimiz günlerde Visual GPS araştırmasının sonuçlarını açıkladı.…

Türkiye’de yetişkinlerin yüzde 79’u mobil oyun oynuyor

Türkiye’de yetişkinlerin yüzde 79’u mobil oyun oynuyor

Mobil oyun endüstrisi 2020’de daha da hızlanarak önlenemez bir şekilde büyümeye ve yükselmeye devam ediyor.…

Veresiye defterinin yerini kredi kartı aldı!

Veresiye defterinin yerini kredi kartı aldı!

Küçük esnafın nabzını tutan ‘Türkiye Geleneksel Kanalın Nabzı: REM Esnaf Barometresi’nin Haziran 2020 sonuçları açıklandı.…

Google: “Evden tüketim salgından sonra da devam edecek”

Google: “Evden tüketim salgından sonra da devam edecek”

Salgınla birlikte normal zamanlarda dışarıda yapmaya alıştığımız birçok aktivite eve taşındı ve bu sürecin birkaç…

Akıllı telefon devlerine bir iyi bir de kötü haber

Akıllı telefon devlerine bir iyi bir de kötü haber

Apple satışlarında düşüşe rağmen gelirlerinde artış açıklarken, Samsung cephesinde Note 10’un başarısına rağmen karlılıkta azalma…