Ülkenin yarısı bahçeli ev istedi, sadece yüzde 5’i alabildi

Ülkenin yarısı bahçeli ev istedi, sadece yüzde 5’i alabildi

COVID-19 salgını yaşamları tümden değiştirdi. Bu değişimin sonuçlarıysa her krizde olduğu gibi yine tüketici davranışlarına,…

silence sessizlik sus popart

Yeni kalıcı ihtiyacımız: Sessiz çalışma ortamı!

Türkiye’nin en büyük online hizmet platformu Armut.com’un 2020 yılı boyunca aldığı talepler üzerinden evde kaldığımız…

Online kanallar fiziksel mağaza deneyimini nasıl besliyor?

Online kanallar fiziksel mağaza deneyimini nasıl besliyor?

2020 tüketici alışkanlıklarını büyük oranda değiştirdi. Online satış kanalında çok ciddi bir artış meydana geldi…

Hızlı tüketim ürünleri çevrimiçi uçuşta!

Hızlı tüketim ürünleri çevrimiçi uçuşta!

Pandemi dönemi ve alınan önlemlerle birlikte tüketicilerin alışveriş tercihinin online’a yönelmesi elbette kaçınılmazdı. Süreç tüm…

Online mecrada etkili içeriğin 5 adımı

Online mecrada etkili içeriğin 5 adımı

Yapageldiklerinizi en iyi anlatacak olan yine kendinizsiniz. Günümüz koşullarında rekabet avantajı, farkındalık ve farklılık yaratan…

Online eğitim pazarı vites yükseltti

Online eğitim pazarı vites yükseltti

Koronavirüs salgını ile birlikte online eğitime yönelim arttı. 2019 yılında 200 milyar doları aşan küresel…

Perakendenin yeni normali: Online alışveriş

Perakendenin yeni normali: Online alışveriş

KPMG Türkiye, koronavirüs salgınının perakende sektörüne etkilerini değerlendirdi. Salgın döneminde müşteriler ile fiziksel temasın zorunlu…