Reklam sektöründe sürdürülebilirliğin anahtarı: gizlilik!

Reklam sektöründe sürdürülebilirliğin anahtarı: gizlilik!

Reklamcılık, internetin açık ve herkese erişilebilir hale gelmesinde önemli bir rol oynadı. Ancak reklamların bu…

Mutfakta hakimiyetini ilan eden markalar!

Mutfakta hakimiyetini ilan eden markalar!

Pandemiyle birlikte mutfakta geçirdiğimiz zaman uzadı, peki ya tercihlerimiz? Hala aynı markaları mı tercih ediyoruz?…

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Tesla, Alman devi Audi’yi geride bıraktı Elektrikli araç segmentinde kuralları belirleyen Tesla, her geçen gün…

Yeni dünyanın yeni şifresi: İyi yaşam

Yeni dünyanın yeni şifresi: İyi yaşam

Günümüzün en önemli kavramlarından biri “iyi yaşam”. Bu çok normal çünkü hepimiz iyi yaşamak istiyoruz.…

Daha fazla empatiye ihtiyacımız var, farkında mısın?

Daha fazla empatiye ihtiyacımız var, farkında mısın?

154 senelik bir kurum olan Nestlé, gıda ürünleri öncelikli olmak üzere modern çağın insanının hayatında…

köpek sokak hayvanı tatlı

Canımız sokakta, farkında mısın?

Aynı şehirleri ve yaşam alanlarını paylaştığımız sokak hayvanları için ortak bir platform oluşturmayı hedefleyen “Canımız…

Vejetaryen pazar büyüyor; etsiz devrim midemizde nasıl konumlanacak?

Vejetaryen pazar büyüyor; etsiz devrim midemizde nasıl konumlanacak?

Nestlé ve Danone gibi küresel gıda şirketleri bitki bazlı proteinler için kendi formüllerini geliştiriyor ya…

Burçin Alev Ekşi, Nestlé Kahvaltılık Gevrekler İş Birimi Genel Müdürlüğü görevine atandı

Burçin Alev Ekşi, Nestlé Kahvaltılık Gevrekler İş Birimi Genel Müdürlüğü görevine atandı

2018’dan bu yana NESCAFÉ Çatı Marka ve Karışımlar Kategorisinden Sorumlu Pazarlama Direktörü olarak görev yapan…

“Bilinçli kapitalizm” ama nasıl?

“Bilinçli kapitalizm” ama nasıl?

Artık günümüzde iyilik yapmak ve para kazanmak birbiriyle çelişen kavramlar olmaktan çıktı. Kar amacı güden…