Bir bağ var aramızda...

Bir bağ var aramızda…

Şişecam, Türkiye Cumhuriyeti’nin 100’üncü yılını Cumhuriyet’in kuruluş felsefesinin ve gelişiminin izlerini cam eserlere yansıttığı “Gururla…

Bu mini-dizide kötü senaryoya yer yok!

Bu mini-dizide kötü senaryoya yer yok!

Mercedes-Benz Türk Kamyon; uzun yol kamyon şoförlerinin sürüş deneyimini ve güvenliğini artıran “Aktif Sürüş Asistanı”…

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

SolarÇatı dijital ve kreatif ajansını belirledi Bu gönderiyi Instagram’da gör tuluad (@tuluad)’in paylaştığı bir gönderi…

Bir birikim hikâyesi...

Bir birikim hikâyesi…

Hayata Katılım Bankası Türkiye Finans, yeni reklam filmleri ile Türk lirası yatırım ürünlerinden oluşan mevduat…

COPA’nın ilk müşterisi yeni reklam filminin başrolünde

COPA’nın ilk müşterisi yeni reklam filminin başrolünde

COPA, “Takın, Unutun” reklam kampanyasının devam filmini çok kanallı bir iletişim stratejisiyle yayına aldı. Yeni kampanya…

“Küçük birikim yoktur bütün birikimler büyüktür!”

“Küçük birikim yoktur bütün birikimler büyüktür!”

Türkiye Finans’ın yeni reklam filmi yayınlandı. Türkiye Finans, reklam filmiyle büyük küçük demeden elde ettikleri birikimleri bol…

Türkiye Finans'tan iki yeni reklam filmi

Türkiye Finans’tan iki yeni reklam filmi

Türkiye Finans mobil uygulaması TFXTARGET’ın yatırım platformuna dönüşmesini anlatan iki yeni reklam filmi yayınlandı. Reklam…

1700 metre yükseklikte banka işlemleri yapmak mümkün mü?

1700 metre yükseklikte banka işlemleri yapmak mümkün mü?

Türkiye Finans’ın yeni reklam filmi yayınlandı. “Türkiye Finanslı olmanın yeri zamanı yok!” mesajıyla yayına giren reklam…

Türkiye Finans’ın yeni reklam filmi yayınlandı

Türkiye Finans’ın yeni reklam filmi yayınlandı

Türkiye Finans’ın yeni reklam filmi yayınlandı. Banka, yeni tip koronavirüs salgını sürecinde işleri olumsuz etkilenen…

Groupama’dan dikkat çekici bir iletişim kampanyası: #ÖzlenenRiskler

Groupama’dan dikkat çekici bir iletişim kampanyası: #ÖzlenenRiskler

Groupama Sigorta, geçtiğimiz yıl #YaşamakRiskAlmaktır temasıyla başlattığı iletişim çalışmalarına pandemi günlerine özel bir filmle devam…