Groupama’dan dikkat çekici bir iletişim kampanyası: #ÖzlenenRiskler

Groupama Sigorta, geçtiğimiz yıl #YaşamakRiskAlmaktır temasıyla başlattığı iletişim çalışmalarına pandemi günlerine özel bir filmle devam ediyor. #ÖzlenenRiskler adı verilen yeni seride hayatın içerisinde olan ve yaşanması istenmeyen olaylar animasyon filmlerle anlatılıyor.  Serinin ilk filminde ise otomobil kapısının çizilmesi olayı esprili bir dille ele alınıyor.

Sigortayı insanların hayatlarında hareket özgürlüğünü artıran bir unsur olarak tanımlayan ve iletişim çalışmalarını da bu kapsamda sürdüren Groupama Sigorta, geçtiğimiz yıl başladığı #YaşamakRiskAlmaktır temasını pandemi günlerine uyarladı ve #ÖzlenenRiskler adıyla yeni bir seriye başladı.

“Yaşamak Risk Almaktır” diyerek, risk kavramına farklı bir pencereden bakan Groupama, bu defa yeri geldiğinde bu riskleri bile özleyebileceğimizi eğlenceli bir dille anlatıyor. Otomobildeki çiziğin sevimli bir karakter olarak tasvir edildiği kampanyanın ilk filmi, bu tatlı anların tekrar yaşanacağını vurgulamakla kalmıyor, Groupama’nın her koşulda müşterilerinin yanında olduğu mesajını veriyor. Renkli bir animasyon dünyanın yaratıldığı kampanyanın devam filmlerinin ise mayıs ayı içerisinde yayınlanması bekleniyor.

Künye:

Reklamveren: Groupama Sigorta
Reklamveren Yetkilisi: Okan Gülşen, Huriye Gül Küçüközkan, Gözde Kazak
Reklam Ajansı: Lokal
Kreatif Direktör: Ali Göral
Kreatif Grup: Hakan Küçükyılmaz, Rahman Yıldız, Samet Üstündağ, Didem Özbek, Emrah Gedik, Merve Oğuz, Uğur Dündar, Barış Oktay
Müşteri İlişkileri Direktörü: Ceyda Kan
Müşteri İlişkileri Süpervizörü: Büşra Özen
Müşteri Temsilcisi: Sena Duman
Sosyal Medya: Merve Aktaş
Medya Planlama: Muhammet Sarıçam
Ajans Prodüktörü: Koral Ant
İllüstrasyon: Selin Tahtakılıç
Animasyon: Batuhan Odabaşı
Seslendirme: Göker Ersivri

İLGİLİ HABERLER