Türkiye Finans’tan iki yeni reklam filmi

Türkiye Finans mobil uygulaması TFXTARGET’ın yatırım platformuna dönüşmesini anlatan iki yeni reklam filmi yayınlandı. Reklam filmlerinde, TFXTARGET’ın her yaştan ve kesimden herkesin kolaylıkla yatırımlarını değerlendirebileceği mobil bir platform olduğu vurgulanırken; platforma eklenen hisse senedi ve yatırım fonu alım-satımı özellikleri ise “hissedarsan sahibi gibi hissedersin” söylemiyle öne çıkıyor. 

Reklam filmlerinde yatırımlarının değer kazanmasını isteyen karakterlerin yatırım yaptıkları hisse senetlerini güçlü bir şekilde sahiplendikleri, TFXTARGET ile büyük şirketlerin gerçek hissedarları oldukları alternatif senaryolar üzerinden esprili bir dille anlatılıyor. Filmlerde yer alan, tekstil sektörüne yatırım yapan sevimli anneanne ve gıda sektöründeki yatırımlarıyla kendini sektörün önemli hissedarlarından biri olarak gören genç karakteriyle, TFXTARGET’ın her ölçekten yatırımcıya hizmet ettiğinin altı çiziliyor. Aynı zamanda uygulamanın kullanım kolaylığı ile tekstilden gıdaya, Türkiye’nin birçok şirketinden kolayca hisse senedi alıp satılabileceği vurgulanıyor. 

Reklam filmlerinin kreatif ajansı Lokal olurken prodüksiyon süreçleri Organic Film tarafından yürütüldü. Filmin yönetmenliğini ise Gökdeniz Uslu üstlendi.

Reklam Künyesi:

Reklamveren: Türkiye Finans Katılım Bankası 

Reklamveren Yetkilisi: Elif Bilge Ceylan, Muhsine Kapan, Zümrüt Tanrıöven

Reklam Ajansı: Lokal

Kreatif Direktör: Ali Göral

Kreatif Grup: Hakan Küçükyılmaz, Reha Üçöz, Gözde Dilek, Selim Bekil, Eda Göçmen

Müşteri İlişkileri Direktörü: Ceyda Kan

Müşteri İlişkileri Süpervizörü: Büşra Özen

Ajans Prodüktörü: Koral Ant

Yönetmen: Gökdeniz Uslu

Görüntü Yönetmeni: Veli Kuzlu

Prodüksiyon Şirketi: Organic Film

İLGİLİ HABERLER