Yıla damga vuran reklamlar

Yıla damga vuran reklamlar…

Yaratıcı zihinlerin sürdürülebilirlik, farkındalık ve sosyal faydaya odaklandığı bir yılı geride bıraktık diyor Marketing Türkiye…

En çok tercih edilen klima markası

En çok tercih edilen klima markası hangisi?

Marketing Türkiye adına Kuantum Araştırma tarafından gerçekleştirilen “Klima Satın Alma Tercihleri” araştırmasına göre klima alışveriş…

Yansın dünya, soğutsun klima

Yansın dünya, soğutsun klima

Yılın büyük bir kısmında yüzümüzü çevirip bakmadığımız klimaların saltanat mevsimi başladı. Halihazırda bir klimaya sahip…

2022'nin en beğenilen reklamları

2022’nin en beğenilen reklamları

İnsanların pandemiden kaçıp enflasyona tutulduğu bir yılı geride bıraktık. Bu kasvetli gündem içerisinde markaların fark…

Kuantum metaverse dünyasını da araştıracak

Kuantum, araştırmalarını metaverse’te yapacak

Kuantum Araştırma, yapay zeka teknolojilerini araştırma metodlarına entegre ederek, oyun dünyasına adım attı. NFT tabanlı…

Yapay zeka algısında "Hollywood" etkisi!

Yapay zeka algısında “Hollywood” etkisi!

Yapay zeka teknolojileri tüm dünyada büyük bir ivmeyle gelişmeye ve hayatı dönüştürmeye devam ederken onu…

Reklamarkası'nda gündem: "B2B Marketing & Management Summit"

Reklamarkası’nda gündem: “B2B Marketing & Management Summit”

Reklam ve pazarlamaya dair pek çok konunu konuşulduğu  “Ender Merter ile Reklamarkası” programının geçtiğimiz haftaki…

İş dünyası bu zirveye kitlendi

İş dünyası bu zirveye kitlendi

Marketing Türkiye liderliğinde Kuantum Araştırma ve Deloitte’un uzmanlıklarıyla düzenlenen B2B Marketing & Management Summit, B2B’nin…

“Covid-19 Pandemi Günlükleri Araştırması”nda pandemi süresince en çok korkulan 3 konu açıklandı

“Covid-19 Pandemi Günlükleri Araştırması”nda pandemi süresince en çok korkulan 3 konu açıklandı

Şubat ayından bu yana global bir salgına dönüşen koronavirüs, tüm dünya gibi ülkemizi de etkisi…