Türkiye’de tüketicilerin yüzde 38’i sosyal medya faaliyetlerini devlet denetimine açmaya hazır

Türkiye’de tüketicilerin yüzde 38’i sosyal medya faaliyetlerini devlet denetimine açmaya hazır

Kaspersky, insanların sosyal puanlama sistemlerine ve bu sistemlerin bir parçası olmaya bakış açılarını ele aldığı…

Türkiye’de ebeveynlerin yüzde 66’sı çocuklarının internette geçirdiği süreye karışmıyor

Türkiye’de ebeveynlerin yüzde 66’sı çocuklarının internette geçirdiği süreye karışmıyor

Kaspersky tarafından gerçekleştirilen global araştırma, Türkiye’de ebeveynlerin yüzde 66’sının, internette geçirilecek süreyi çocukların belirlemesine izin verdiğini…

Bekarlar Günü’nde dolandırıcıların kurbanı olmayın!

Bekarlar Günü’nde dolandırıcıların kurbanı olmayın!

Kaspersky araştırmacıları, Asya ülkelerinde Bekarlar Günü olarak anılan 11 Kasım’da e-ticaretle ilgili sahtekarlıklarda büyük bir…

Kaspersky Lab yeni marka ismini ve görsel kimliğini tanıttı

Kaspersky Lab yeni marka ismini ve görsel kimliğini tanıttı

Kaspersky Lab, “Daha güvenli bir dünya kurma” hedefine odaklanarak markasını Kaspersky olarak değiştirdi.  Global siber…