Başarılı inovasyonların sırrı ne?

Başarılı inovasyonların sırrı ne?

Bir işletmenin başarısı yeni ürün geliştirme başarısıyla doğru orantılıdır Ürün inovasyon süreci uzmanları Dr. Robert…

Aşı yaptırma eğilimi yükselişte

Aşı yaptırma eğilimi yükselişte

Koronavirüs Salgını ve Toplum Araştırması ile Ipsos; ülkemizde koronavirüs vakasının ilk kez tespit edilmesini takiben…

Toplumda, aşı yaptırmayacağım diyenler artıyor!

Toplumda, aşı yaptırmayacağım diyenler artıyor!

Ipsos’un gerçekleştirdiği Koronavirüs Salgını ve Toplum araştırmasının 34. döneminden derlenen veriler bu hafta aşı konusundaki…

Covid de artıyor, bana bir şey olmaz diyenler de!

Covid de artıyor, bana bir şey olmaz diyenler de!

Koronavirüs salgını hızla yayılmaya devam ederken herkesin kişisel olarak aldığı tedbir ve duyduğu kaygı düzeyi…

Sokak, sokağa çıkma yasağı uygulanmalı diyor!

Sokak, sokağa çıkma yasağı uygulanmalı diyor!

Koronavirüs Salgını ve Toplum Araştırması ile Ipsos; Türkiye’de koronavirüs vakasının ilk kez tespit edilmesini takiben…

Toplumun yüzde 90’ına yakın kısmı şahsi ekonomisine dair endişe duyuyor

Toplumun yüzde 90’ına yakın kısmı şahsi ekonomisine dair endişe duyuyor

Ipsos’un araştırmasına göre toplumun yüzde 90’ına yakın kısmı şahsi ekonomisine dair endişe duyuyor. Ipsos Araştırma…

IPSOS araştırdı: Sokağa çıkma yasağından önce en çok ne alındı?

IPSOS araştırdı: Sokağa çıkma yasağından önce en çok ne alındı?

IPSOS tarafından gerçekleştirilen “İşaretler: Koronavirüs Krizini Anlamak” araştırmasına göre 10 Nisan gecesi sokağa çıkma yasağı…

Evde kalmaya en fazla birkaç hafta dayanabileceğiz

Evde kalmaya en fazla birkaç hafta dayanabileceğiz

Ipsos’un düzenli olarak gerçekleştirdiği Koronavirüs Salgını ve Toplum Genel Kamuoyu Araştırmasının 4. Dönem özet sonuçları…

Salgın döneminde halkın endişesi ilk döneme göre 15 puan artarak yüzde 94'e çıktı

Salgın döneminde halkın endişesi ilk döneme göre 15 puan artarak yüzde 94’e çıktı

Ipsos’un düzenli olarak gerçekleştirdiği Koronavirüs Salgını ve Toplum Genel Kamuoyu Araştırması’nın 3. dönem özet sonuçları…

İpsos: Hane içi hızlı tüketim ürünleri satın alımında içecek ürünleri dikkat çekiyor

İpsos: Hane içi hızlı tüketim ürünleri satın alımında içecek ürünleri dikkat çekiyor

Koronavirüs salgını tüketici davranışlarını değiştirmeye devam ediyor. Türkiye’de hanelerin satın aldıkları hızlı tüketim ürünlerini haftalık…

Eve kapananlar en çok atıştırmalık ürünleri tüketiyor

Eve kapananlar en çok atıştırmalık ürünleri tüketiyor

Ipsos Hane Tüketim Paneli dijital hanelerinden akan kayıtlara göre Sağlık Bakanlığının açıklamasından sonra zaruri ihtiyaçlarını…