7 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Haberler

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye
17 Mart 2021
3 dk okuma

Apple Haritalar’a koronavirüs güncellemesi

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Google Haritalar ve Yandex Haritalar gibi uygulamalar ile rekabeti artırmak için Apple, harita uygulaması için çalışmalara devam ediyor. Geçtiğimiz günlerde işletmelerin meşguliyet durumu için yeni bir özelliği sızdırılan Apple, koronavirüs ile mücadele konusunda ciddi adımlar atıyor.

Koronavirüs test siteleri ve koronavirüs kısıtlamalarıyla ilgili bilgileri de kullanıcılar ile paylaşan Apple Haritalar, yeni özelliğini aktif etti. İlk olarak ABD kullanıcıları için aktif olan özellik, Boston Çocuk Hastanesi ile ortak çalışma sonucunda ortaya çıktı. VaccineFinder sistemini kullanarak geliştirilen aşı haritası özelliği, kullanıcılara sunuldu.

Kaynak: ShiftDelete

Elon Musk kendisini “Tekno Kralı” ilan etti!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Tesla’nın CEO’su Elon Musk kendisine ve şirket CFO’suna yeni unvanlar atadı. ABD Menkul Kıymetler ve Borsa Komisyonu’na (SEC) Pazartesi günü sunulan belgede Elon Musk’ın Tesla’da resmi olarak “Technoking” unvanına sahip olduğu görüldü. Aynı belgede Tesla’nın CFO’su Zach Kirkhorn’un ise “Master of Coin” (Para Ustası) olarak nitelendirildi.

Bu durum “Game of Thrones” adlı televizyon dizisine ve onun dayandığı kitap “Buz ve Ateşin Şarkısı”na yapılan açık bir göndermeye işaret ediyor. Çünkü Westeros evreninde kralın ya da kraliçenin saymanına “Master of Coin” deniliyor.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

“HBO Max” dijital yayın platformlarında “reklamsız dönemi” bitirebilir!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

ABD merkezli dijital yayın platformu HBO Max yeni bir abonelik paketi üzerinde çalıştığını açıkladı. Ayda 14,99 dolar karşılığında hizmet veren içerik ağı, yakında daha makul bir teklifle kullanıcılarının karşısına çıkacağını duyurdu. HBO’nun bu kararı dijital yayın platformu için de kritik bir önem taşıyor. Zira bu yeni yaklaşımın izleyicide karşılık bulması durumunda şimdiye kadar reklam almayan platformların da konuyu gündemlerine alacağı öngörülüyor.

Son raporlara göre yaklaşık 20 milyon abone sayısına ulaştığı söylenen HBO Max’in 2025 yılına kadar 150 milyon kişiye ulaşmak gibi bir hayali var. Ancak bu hayali böylesine yüksek fiyatlarla gerçekleştirmeleri oldukça zor. Bunun farkına varan şirket, şimdi alternatif yolların peşinden gitmeye başladı.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Kartlar hayatı sardı, “nakit” köşeye sıkıştı!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Bankalararası Kart Merkezi (BKM), 2021 yılının şubat ayına ilişkin kartlı ödeme verilerini açıkladı. BKM’nin verilerine göre, şubat ayı sonunda Türkiye’de 77,3 milyon adet kredi kartı, 141,3 milyon adet banka kartı ve 45,2 milyon adet ön ödemeli kart kullanılıyor. 2020 yılının Şubat ayı ile kıyaslandığında kredi kartı adedinde yüzde 10’luk, banka kartı adedinde yüzde 6’lık, ön ödemeli kart adedinde ise yüzde 37’lik artış yaşandı. Toplam kart sayısı ise 263,8 milyon adede ulaşarak geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 12 oranında artış gösterdi.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Kısıtlamaların kalkması tedirgin ediyor ama evlerde de duramıyoruz!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Uzun zamandır kısıtlamalarla yaşamaya alıştık fakat bu durumun hem ekonomik hem sosyal hem de psikolojik bazı sonuçları oldu. Uzun bir süre olmaya da devam edecek gibi görünüyor. Kısıtlamaların gevşetilmesinin hemen ardından Covid-19 Risk Haritası’ndaki kırmızı yoğunluğu göz korkutsa da belli ki kısıtlamalardan gerçekten bunalan bir kesim var. Ipsos tarafından gerçekleştirilen Koronavirüs Salgını ve Toplum Araştırmasının 47. dönem verileri de kontrollü normalleşme sürecinde kamuoyunun belirli kısıtlamaların devam etmesini desteklediğini ancak bazı alanlarda özgürleşme ihtiyacı olduğuna işaret ediyor.

Mart başında salgın ile mücadelede yeni bir dönem başladı, yeni bir kontrollü normalleşme dönemi. Bu kapsamda bazı tedbirlerin gevşetilmesi söz konusu oldu. Bir yandan ekonomik ve psikolojik ihtiyaçlar, bir yandan da aşılama böyle bir normalleşme beklentisi oluşturmuştu. Nitekim her iki vatandaştan biri açıklanan normalleşme uygulamasını doğru buluyor. Restoran ve kafelerin sınırlamalar ile açılması da doğru bulunuyor. Bu konuda da yine sınırsız şekilde açılmalı diyenler de dahil edildiğinde gevşeme taraftarları yüzde 69’a varıyor. Yüzde 23 ise henüz hiç açılmamalıydı diyor.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

apple aşı haritası BKM elon musk featured HBO Max ipsos kredi kartı kullanımı pandemi kısıtlamaları tekno kralı
1 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
4 Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
5 Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Çalışanlar, yıllık izinden sonra en çok "uzaktan çalışma izni" talep ediyor
Çalışanlar, yıllık izinden sonra en çok “uzaktan çalışma izni” talep ediyor
Çalışanlar arasında yapay zeka kullanımı yüzde 233 arttı
Çalışanlar arasında yapay zeka kullanımı yüzde 233 arttı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

UEFA Uluslar Ligi, futbolseverlerin internet aramalarına yansıdı
Haberler
UEFA Uluslar Ligi, futbolseverlerin internet aramalarına yansıdı
Sena Tufan
3 Haziran 2025
Spotify 18 dolarlık yeni modeli üzerinde çalışıyor
Haberler
Spotify’dan Rekabet Kurulu’nun başlattığı incelemeye ilişkin ilk açıklama geldi…
Marketing Türkiye
1 gün önce
Elektrikli süpürge alışkanlıkları değişiyor!
Haberler
Elektrikli süpürge alışkanlıkları değişiyor!
Marketing Türkiye
17 Mayıs 2025
Türkiye’deki şirketler afetlere ne kadar hazır?
Haberler
Türkiye’deki şirketler afetlere ne kadar hazır?
Ferruh Altun
25 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.