2 çalışandan 1'i iş yerinde güvende hissetmiyor!

2 çalışandan 1’i iş yerinde güvende hissetmiyor!

Günün büyük bir kısmını geçirdiğimiz, hayatımızdaki pek çok dinamiği temelden etkileyen iş yerlerinde, çalışanların kendilerini…

Tüketicinin anksiyeteyle başı dertte!

Tüketicinin anksiyeteyle başı dertte!

KPMG’nin bu yıl üçüncüsünü gerçekleştirdiği “Ben, Hayatım, Cüzdanım Araştırması” tüketicinin dünyasındaki değişimin izini sürüyor. Covid-19…

İşte Türkiye’nin iyi yaşam markaları

İşte Türkiye’nin iyi yaşam markaları

Ogilvy’nin küresel olarak gerçekleştirdiği “İyi Yaşam Araştırması”nın sonuçlarına göre dünya genelinde tüketicilerin yüzde 73’ü “iyi…

Yeni dünyada pazarlama başarısı için izlemeniz gereken 5 adım!

Yeni dünyada pazarlama başarısı için izlemeniz gereken 5 adım!

Covid-19, geride bıraktığımız yılda pazarlama stratejilerine dair tüm ezberleri bozdu. Çok kanallı perakendeciler bir gecede…

Yeni Döneme Yeni Liderler Gerek

Yeni Döneme Yeni Liderler Gerek

KPMG tarafından gerçekleştirilen “2020 CEO Araştırması” yayınlandı. Pandemi döneminde CEO’ların bakış açılarındaki değişimi ölçen araştırma…

güven ekip takım team

Dibi gördükten sonra güven nasıl kazanılır?

İçerik pazarlaması müşteri ilişkilerinde güven inşa etmenin en etkili yollarından biri. Peki, müşterilerimize bu etkili…

koruma antivirüs

Veriniz, şifrenizin gücü kadar güvende!

Kaspersky Baş Güvenlik Araştırmacısı David Emm, son günlerde gündemde olan ve gizli müşteri bilgilerinin açığa…