Uluslararası araştırma şirketi Ipsos, Türkiye’ye ilişkin son anket sonuçlarını açıkladı. Ipsos Ekonomi Dosyası – Şubat…
Marketing Türkiye C-Suite AI Akademi ile pazarlama sektörüne özel tasarlanan ilk AI eğitimi başladı…
Marketing Türkiye C-Suite AI Akademi’de “Yapay Zekanın, Medya ve Yaratıcılık Dünyasındaki Rolü” ile bir ilke…
Teknoloji ve sanatın kesişim noktasında yer alan Laba’nın yeni online eğitimi “Blender ile 3D Modelleme”,…
Çin ve ABD arasındaki çip savaşları sürüyor. Çin, devlet dairelerinde Intel ve AMD çiplerinden güç…
Hem dünyada hem de Türkiye’de popüler kültür gittikçe entelektüel olarak takip etmesi zor bir hal…
İletişim süreçlerinin deyim yerindeyse kalbinde yer alan markalar, gerek kendi iç süreçlerinde, ürünlerinde ve hizmetlerinde…
Dijital çağın temposu düşmeyen hızlı dünyasında, pazarlama profesyonellerinin strateji geliştirmesi de gerekiyor, veri okuması da……
Türkiye yine ve yeniden bir seçimin şafağında… Adaylar ve partiler konvansiyonel medya araçlarından sosyal medyaya…
Bir yanda marka kimlikleri ve iletişim stratejileri, diğer tarafta kimlik ve stratejilerin birer sese, görüntüye…
Accor Türkiye’de ticari disiplinler kadınlara emanet Dünyanın önde gelen artırılmış misafirperverlik grubu Accor, Türkiye operasyonunda…
Google, dünya genelinde sel tahminini geliştirmek için önemli bir projeyi hayata geçirecek. Buna göre Google’ın…
Abdi İbrahim, İnsan Kaynakları, Kurumsal İletişim ve Sürdürülebilirlik Grup Başkanı Oğuzcan Bülbül imzasıyla 2021-2022 yıllarını…