E-ticaretin kaderini yorumlar belirliyor

E-ticaretin kaderini yorumlar belirliyor

Marketing Türkiye için Areda Piar’ın gerçekleştirdiği “Kuşakların Marka Tercihleri” araştırma serisinin dördüncüsü “Kuşakların Online Alışveriş…

Kendi e-ticaret platformunu kurmak isteyenlere 7 öneri

Kendi e-ticaret platformunu kurmak isteyenlere 7 öneri

Özellikle pandemi döneminde büyük bir ivme kazanan e-ticaret, kendi işini kurmak veya ürünlerini dijital dünyayı…

E-ticaret teknolojiyle kökten değişiyor

E-ticaret teknolojiyle kökten değişiyor

Sosyal alışveriş terimi ile henüz ilk kez karşılaşıyorsanız bunun son olmayacağını bilmenizde fayda var. Zira…

e-ticarette çelişki: Bolluk paradoksu mu, seçki sunusu mu?

e-ticarette çelişki: Bolluk paradoksu mu, seçki sunusu mu?

Tüm perakendecilerin, internet alışverişi konusunda son derece önemli (ve ürkütücü) bir soruyu yanıtlaması gerekiyor: Müşterileriniz…

internet alışveriş

İstanbullular internet alışverişini sevdi

Koronavirüs salgını nedeniyle zamanın büyük bölümünün evlerde geçirilmesi, internet alışverişlerine olan ilgiyi tüm dünyada olduğu…

Tam kapanmanın kazananı e-ticaret oldu!

Tam kapanmanın kazananı e-ticaret oldu!

Koronavirüs önlemleri kapsamında uygulanan 17 günlük tam kapanma süreci sona erdi. İçişleri Bakanlığının genelgesiyle online…

Ramazan e-ticaretin fenomenlerini değiştirdi

Ramazan e-ticaretin fenomenlerini değiştirdi

Pandemi kapsamında alınan önlemlerin ardından uygulanan saat kısıtlaması ve sokağa çıkma yasağı, hem e-ticaretteki satış…

E-ticarette başarı için 3 formül…

E-ticarette başarı için 3 formül…

Dünyayı saran Covid-19 salgını döneminde e-ticaret ve e-ihracatta yaşanan artışların markalara yansıması için doğru pazar…

E-ticarette satışları arttırmanın 6 yolu!

E-ticarette satışları arttırmanın 6 yolu!

Dünya genelinde e-ticaret hızla yükselirken bu artış rakamlara da yansımış durumda. 2019 yılında dünyada 3.5…

2030'a kadar her 16 çalışandan biri yeni iş bulmak zorunda!

2030’a kadar her 16 çalışandan biri yeni iş bulmak zorunda!

Dünyayı etkisi altına alan küresel salgın krizi tüm hayatın dinamiklerini ve iş yapış biçimlerimizi dönüştürmeye…

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Mercedes 1 milyon 29 bin aracını geri çağırdı! Mercedes eCall sistemi kaza sonrası yanlış konum…

Değişen tüketici davranışına ayak uydurmak için yapılması gerekenler

Değişen tüketici davranışına ayak uydurmak için yapılması gerekenler

Tüm dünyayı kasıp kavuran ve “yüzyılın krizi” olarak adlandırılan 2008 krizi, meğer yüzyılın krizi değilmiş.…