Ecom Friday’de 2024’ün e-ticaret ajandası paylaşıldı

Ecom Friday’de 2024’ün e-ticaret ajandası paylaşıldı

Boosmart ve Digital Growth Art iş birliğiyle düzenlenen ve farklı sektörlerden e-ticaret ve dijital pazarlama…

Amazon'da satışları artıran 5 strateji...

Amazon’da satışları artıran 5 strateji…

Günümüz ekonomik koşullarında gelir kaynaklarını çeşitlendirmek büyük önem taşıyor. Bu noktada pek çoklarının ilk aklına…

E-ticaret yöntemleri nelerdir?

E-ticaret yöntemleri nelerdir?

E-ticaretin popülaritesiyle birlikte sanal mağaza trafiklerinin her geçen gün artması perakendeci ve girişimcileri harekete geçirdi.…

KOBİ'leri e-ticarete entegre edecek 7 adım

E-ticarette KOBİ’lere başarıyı getirecek 7 ipucu

Türkiye’deki toplam girişimlerin yüzde 99,8’ini oluşturan KOBİ’ler dünyaya e-ticaretle entegre oluyor. Kesintisiz hizmetle global pazarlara…

E-ticaretin kaderini yorumlar belirliyor

E-ticaretin kaderini yorumlar belirliyor

Marketing Türkiye için Areda Piar’ın gerçekleştirdiği “Kuşakların Marka Tercihleri” araştırma serisinin dördüncüsü “Kuşakların Online Alışveriş…

Kendi e-ticaret platformunu kurmak isteyenlere 7 öneri

Kendi e-ticaret platformunu kurmak isteyenlere 7 öneri

Özellikle pandemi döneminde büyük bir ivme kazanan e-ticaret, kendi işini kurmak veya ürünlerini dijital dünyayı…

E-ticaret teknolojiyle kökten değişiyor

E-ticaret teknolojiyle kökten değişiyor

Sosyal alışveriş terimi ile henüz ilk kez karşılaşıyorsanız bunun son olmayacağını bilmenizde fayda var. Zira…

e-ticarette çelişki: Bolluk paradoksu mu, seçki sunusu mu?

e-ticarette çelişki: Bolluk paradoksu mu, seçki sunusu mu?

Tüm perakendecilerin, internet alışverişi konusunda son derece önemli (ve ürkütücü) bir soruyu yanıtlaması gerekiyor: Müşterileriniz…

internet alışveriş

İstanbullular internet alışverişini sevdi

Koronavirüs salgını nedeniyle zamanın büyük bölümünün evlerde geçirilmesi, internet alışverişlerine olan ilgiyi tüm dünyada olduğu…

Tam kapanmanın kazananı e-ticaret oldu!

Tam kapanmanın kazananı e-ticaret oldu!

Koronavirüs önlemleri kapsamında uygulanan 17 günlük tam kapanma süreci sona erdi. İçişleri Bakanlığının genelgesiyle online…

Ramazan e-ticaretin fenomenlerini değiştirdi

Ramazan e-ticaretin fenomenlerini değiştirdi

Pandemi kapsamında alınan önlemlerin ardından uygulanan saat kısıtlaması ve sokağa çıkma yasağı, hem e-ticaretteki satış…

E-ticarette başarı için 3 formül…

E-ticarette başarı için 3 formül…

Dünyayı saran Covid-19 salgını döneminde e-ticaret ve e-ihracatta yaşanan artışların markalara yansıması için doğru pazar…