Teknoloji pazarlamayı nasıl değiştirecek?

Teknoloji pazarlamayı nasıl değiştirecek?

Şüphesiz, pazarlama sektöründe devir artık teknoloji devri. Yapay zekadan big data’ya, sesli aramadan sanal gerçekliğe,…

Perakendenin yeni normali: Online alışveriş

Perakendenin yeni normali: Online alışveriş

KPMG Türkiye, koronavirüs salgınının perakende sektörüne etkilerini değerlendirdi. Salgın döneminde müşteriler ile fiziksel temasın zorunlu…

"Sonunda sosyal medya asıl yaratılma nedeni için kullanılıyor"

“Sonunda sosyal medya asıl yaratılma nedeni için kullanılıyor”

Geçtiğimiz birkaç yıl boyunca sosyal medyaya olan kültürel yaklaşım kuşkucu olmuş ve sosyal medyanın geneli…

Koronavirüs salgını dijital reklam maliyetlerini yüzde 60 oranında düşürdü

Koronavirüs salgını dijital reklam maliyetlerini yüzde 60 oranında düşürdü

Koronavirüs salgını nedeniyle evde geçirilen zaman artarken dijital içerik tüketiminde de artış yaşandı. Buna paralel…

Koronavirüs salgınında dijital kullanıcıların tercihleri neler oldu?

Koronavirüs salgınında dijital kullanıcıların tercihleri neler oldu?

Gemius, Aralık ayından beri dünyayı etkisi altına alan Covid-19’un dijital içerik tüketimine etkilerini IAB Türkiye…

SEO stratejinizde neden dijital PR’a yer vermelisiniz?

SEO stratejinizde neden dijital PR’a yer vermelisiniz?

Bugünlerde PR denilince gözler doğan olarak dijital PR’a dönüyor; okur sayısı daha fazla olan online…

Kısık Balık'ın dijital medya planlama ajansı belli oldu

Kısık Balık’ın dijital medya planlama ajansı belli oldu

Balıkçılık, dalış ve yüzme malzemeleri firması Kısık Balık medya planlama ajansını belirledi. Kısık Balık Ocak…

İş modellerinde devrim kapıda

İş modellerinde devrim kapıda

KPMG tarafından gerçekleştirilen “Geleceğe Hazır Dijital Liderler Olmak” adlı araştırmaya göre şirketlerin yüzde 44’ü yalnızca…

VakıfBank akıllı asistanı ViBi'yi kullanıma sundu

VakıfBank akıllı asistanı ViBi’yi kullanıma sundu

VakıfBank, bankacılık işlemlerinde müşterilerine özel hizmet verecek olan yeni sesli asistanı ViBi’yi kullanıma sundu. “Yapay…

Reklamda başarının yolu dijitalden ve TV'den geçiyor

Reklamda başarının yolu dijitalden ve TV’den geçiyor

WARC tarafından yapılan yapılan medya planlaması araştırmasına göre başarılı markalar kampanyalarını yürütürken dijital kanalları ve…

Amazon'da düşen karlılık performasına rağmen artan reklam gelirleri dikkat çekiyor

Amazon’da düşen karlılık performasına rağmen artan reklam gelirleri dikkat çekiyor

Amazon son iki yıl içerisinde ilk defa karlılık oranlarında düşüş açıkladı. Bu duruma karşın reklam…

Dijitalin en iyileri MIXX Awards'da ödüllerine kavuştu

Dijitalin en iyileri MIXX Awards’da ödüllerine kavuştu

IAB Türkiye tarafından bu yıl 9’uncu kez düzenlenen MIXX Awards Türkiye Ödülleri 21 Şubat tarihinde…