Şüphesiz, pazarlama sektöründe devir artık teknoloji devri. Yapay zekadan big data’ya, sesli aramadan sanal gerçekliğe,…
KPMG Türkiye, koronavirüs salgınının perakende sektörüne etkilerini değerlendirdi. Salgın döneminde müşteriler ile fiziksel temasın zorunlu…
Geçtiğimiz birkaç yıl boyunca sosyal medyaya olan kültürel yaklaşım kuşkucu olmuş ve sosyal medyanın geneli…
Koronavirüs salgını nedeniyle evde geçirilen zaman artarken dijital içerik tüketiminde de artış yaşandı. Buna paralel…
Gemius, Aralık ayından beri dünyayı etkisi altına alan Covid-19’un dijital içerik tüketimine etkilerini IAB Türkiye…
Bugünlerde PR denilince gözler doğan olarak dijital PR’a dönüyor; okur sayısı daha fazla olan online…
Balıkçılık, dalış ve yüzme malzemeleri firması Kısık Balık medya planlama ajansını belirledi. Kısık Balık Ocak…
KPMG tarafından gerçekleştirilen “Geleceğe Hazır Dijital Liderler Olmak” adlı araştırmaya göre şirketlerin yüzde 44’ü yalnızca…
VakıfBank, bankacılık işlemlerinde müşterilerine özel hizmet verecek olan yeni sesli asistanı ViBi’yi kullanıma sundu. “Yapay…
WARC tarafından yapılan yapılan medya planlaması araştırmasına göre başarılı markalar kampanyalarını yürütürken dijital kanalları ve…
Amazon son iki yıl içerisinde ilk defa karlılık oranlarında düşüş açıkladı. Bu duruma karşın reklam…
IAB Türkiye tarafından bu yıl 9’uncu kez düzenlenen MIXX Awards Türkiye Ödülleri 21 Şubat tarihinde…