Kuşkusuz ki dijitalleşmeyi şirketin ana hedeflerine başarılı bir şekilde entegre eden markalar geleceğin en büyük…
Pandemi sürecinde hem iş yapış şekillerinde hem de kullanıcıların hayatlarında pek çok değişiklikler olduğunu söyleyen ininal…
Burberry’nin Çin’in Shenzhen şehrindeki yeni mağazası sosyal medyayı mağaza deneyiminin odağında konumladı. Dünyaca ünlü lüks…
KPMG, 12 ülkede 12 bin 334 kişiyle tüketicinin “yeni normal”ini araştırdı. Pandemiyle birlikte dijitalin getirdiği…
Statista verilerine göre, dünya çapındaki dijital reklam harcamaları 2020 sonunda 384 milyar dolara ulaşacak. 2021’de…
Ekmek markası UNO’nun, geçtiğimiz aylarda açtığı konkuru kazanan ajans Wox Creative oldu. Müşteri portföyünde Unilever,…
OLIVER, hizmet verdiği markalara bir yenisini daha ekledi. Oba Makarna’nın dijital çalışmaları bundan böyle OLIVER’a…
Bilişim Sanayicileri Derneği (TÜBİSAD) tarafından hazırlanan “Türkiye’nin Dijitalleşme Endeksi Raporu”na göre Türkiye’nin dijitalleşme notu 2019’da…
Pandemi sürecinde endişe verecek kadar değer kaybeden pazarlardan birisi de Dijital Reklam pazarıydı. Araştırmalar iyi…
Citrix’in anketine katılan üst düzey yöneticilerin %75’i çalışanların, COVID-19 salgını sonrasında durumu bildikleri için ofise…
Lüks segmentte faaliyet gösteren moda sektörü markası Altınyıldız Classics, internet sitesi üzerinden “Görüntülü online satış…
Koronavirüs günlerinde alışverişlerini markete gitmek yerine evden yapmayı tercih eden tüketiciler e-ticaret sitelerine akın etti.…