Türkiye’nin dijital markaları

Türkiye’nin dijital markaları

Kuşkusuz ki dijitalleşmeyi şirketin ana hedeflerine başarılı bir şekilde entegre eden markalar geleceğin en büyük…

"Önceliğimiz kullanıcılarımızı en iyi şekilde anlamak"

“Önceliğimiz kullanıcılarımızı en iyi şekilde anlamak”

Pandemi sürecinde hem iş yapış şekillerinde hem de kullanıcıların hayatlarında pek çok değişiklikler olduğunu söyleyen ininal…

Burberry aştı gitti!

Burberry aştı gitti!

Burberry’nin Çin’in Shenzhen şehrindeki yeni mağazası sosyal medyayı mağaza deneyiminin odağında konumladı. Dünyaca ünlü lüks…

Tüketici "dijital" markalarla yola devam edecek

Tüketici “dijital” markalarla yola devam edecek

KPMG, 12 ülkede 12 bin 334 kişiyle tüketicinin “yeni normal”ini araştırdı. Pandemiyle birlikte dijitalin getirdiği…

Dijital pazarlama hacmi yüzde 13 artacak

Dijital pazarlama hacmi yüzde 13 artacak

Statista verilerine göre, dünya çapındaki dijital reklam harcamaları 2020 sonunda 384 milyar dolara ulaşacak. 2021’de…

UNO’nun dijital iletişim konkuru sonuçlandı

UNO’nun dijital iletişim konkuru sonuçlandı

Ekmek markası UNO’nun, geçtiğimiz aylarda açtığı konkuru kazanan ajans Wox Creative oldu. Müşteri portföyünde Unilever,…

Oba Makarna dijital ajansını seçti

Oba Makarna dijital ajansını seçti

 OLIVER, hizmet verdiği markalara bir yenisini daha ekledi. Oba Makarna’nın dijital çalışmaları bundan böyle OLIVER’a…

TÜBİSAD, Türkiye'nin dijitalleşme notunu açıkladı

TÜBİSAD, Türkiye’nin dijitalleşme notunu açıkladı

Bilişim Sanayicileri Derneği (TÜBİSAD) tarafından hazırlanan “Türkiye’nin Dijitalleşme Endeksi Raporu”na göre Türkiye’nin dijitalleşme notu 2019’da…

Dijital reklam pazarında fiyatlar pandemi öncesi seviyelere geri döndü

Dijital reklam pazarında fiyatlar pandemi öncesi seviyelere geri döndü

Pandemi sürecinde endişe verecek kadar değer kaybeden pazarlardan birisi de Dijital Reklam pazarıydı. Araştırmalar iyi…

Dijital şok atlatılıyor: Yöneticiler yeni çalışma düzenine hazırlanıyor

Dijital şok atlatılıyor: Yöneticiler yeni çalışma düzenine hazırlanıyor

Citrix’in anketine katılan üst düzey yöneticilerin %75’i çalışanların, COVID-19 salgını sonrasında durumu bildikleri için ofise…

İşte başarılı dijitalleşen mağazacılık örneği: “Görüntülü online satış”

İşte başarılı dijitalleşen mağazacılık örneği: “Görüntülü online satış”

Lüks segmentte faaliyet gösteren moda sektörü markası Altınyıldız Classics, internet sitesi üzerinden “Görüntülü online satış…

Dünya genelinde sanal marketlerin trafiği yüzde 251 arttı

Dünya genelinde sanal marketlerin trafiği yüzde 251 arttı

Koronavirüs günlerinde alışverişlerini markete gitmek yerine evden yapmayı tercih eden tüketiciler e-ticaret sitelerine akın etti.…