İkinci koronavirüs dalgası kamuoyuna nasıl yansıdı?

İkinci koronavirüs dalgası kamuoyuna nasıl yansıdı?

Kışın yaklaşmasıyla birlikte koronavirüs sert yüzünü gösterdi. Günlük vaka sayıları 4.200’leri aştı ve tekrar bir…

Liderler, pelerinlerinizi takın yoksa…

Liderler, pelerinlerinizi takın yoksa…

“Bilinmezlik” insanoğlunun kendine inşa ettiği en güçlü kaleleri bile yıkabilecek güçte bir endişe sebebi. Yarını…

Artık pazarlamacılar her zamankinden daha yaratıcı olmak zorunda!

Artık pazarlamacılar her zamankinden daha yaratıcı olmak zorunda!

Nationwide CMO’su Sara Bennison, pazarlamacıların “mükemmel” olmaya odaklanmamaları gerektiğine inanıyor. Bennison, “Bunun yerine pazarlamacılar planları…

2021'de hangi çılgın teknolojileri konuşacağız?

2021’de hangi çılgın teknolojileri konuşacağız?

Teknolojinin hayatımızın her alanına sirayet ettiği bir yılı geride bırakıyoruz. Covid-19 dönemi ihtiyaçlarımızı ve tüketim…

Tüketici "dijital" markalarla yola devam edecek

Tüketici “dijital” markalarla yola devam edecek

KPMG, 12 ülkede 12 bin 334 kişiyle tüketicinin “yeni normal”ini araştırdı. Pandemiyle birlikte dijitalin getirdiği…

Nuri Murat Avcı yazdı: "Pandemi döneminde yöneticiler sınıfta kaldı!"

Nuri Murat Avcı yazdı: “Pandemi döneminde yöneticiler sınıfta kaldı!”

Gerçek bir VUCA döneminden geçiyoruz. Ortamda her şey dalgalanıyor, zemin oynak (Volatility);  kesinsizlik ve karmaşıklık…

Mehmet Aktulga yazdı: “Korona Günlerinde Hayat Nasıl Değişti?"

Mehmet Aktulga yazdı: “Korona Günlerinde Hayat Nasıl Değişti?”

21. yüzyılda yaşayan çoğu insanın daha önce hiç tanığı olmadığı bir konu geldi bütün dünyanın…

Ahmet Akın yazdı: "Covid-19 sonrasında gerçekten her şey değişecek mi?"

Ahmet Akın yazdı: “Covid-19 sonrasında gerçekten her şey değişecek mi?”

Her an her yerde salgın sonrasında her şeyin değişeceğini okuyoruz ve konuşuyoruz. Çok hızlı yerleşmiş…