Dergiler

Kurtuluş tasarrufta

Doğal kaynakların hızla tükenmesi, dünyayı saran salgın ve global çapta yaşanan ekonomik kriz… Son bir…

Dergiler

İş hayatında kadın nerede?

Toplumumuzda cinsiyet eşitsizliği ve bunun sonucunda oluşan problemler her geçen gün büyürken meselenin merkezinde “kadın…

Dergiler

Markalar daha iyi bir yaşam için ne yapıyor?

Ogilvy’nin küresel olarak gerçekleştirdiği “İyi Yaşam Araştırması”nın sonuçlarına göre dünya genelinde tüketicilerin yüzde 73’ü “iyi…

Dergiler

Marketing Türkiye 2020 Almanak özel sayısı

Halk jürisiyle belirlenir, emeği geçen herkesi ödüllendirir Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle düzenlenen ve…

Dergiler

Pazarlarken stres yapma yaptırma!

Önce küresel salgın krizi, beraberinde artan ekonomik zorluklar ve üstüne yaşadığımız deprem felaketi ile birlikte…

Dergiler

Bütçenin iyisi artık dijitalin elinde

Pazarlama her zaman dayanağını rakamlardan alır. Her ne kadar vitrindeki haliyle iletişimin romantik söylemleri reklamlar…

Dergiler

CEO’ların pandemi notları

Pandemiyle birlikte iş dünyası da tüm parametrelerin değiştiği bir sürece adım attı. Bu süreçten yeni…

Dergiler

Televizyonun yeniden keşfi!

Günlük rutinlerimizin bir anda değiştiği, vaktimizin çok büyük bir kısmını evde geçirmek zorunda olduğumuz pandemi…

Dergiler

Sözde değil özde cesur markalar!

Değişik zamanlardan geçiyoruz, ezberimiz bozuldu. Kabul görmüş pek çok uygulama bir anda kökten değişirken iletişimin…

Dergiler

Emeğin gücünü bilen markalar

Salgınla birlikte iş yaşamlarımız da değişti, çalışan-işveren bağlarımızda… Uzun yıllar “Kral” olarak tanımlanan tüketici şimdi…

Dergiler

Değişen Tüketim Alışkanlıklarıyla Pazarlamada New Step

Koronavirüs önceliklerimizi, günlük rutinlerimizi, tüketim alışkanlıklarımızı sil baştan değiştirerek tüketici-marka ilişkisinin de yeniden yorumlanmasına neden…

Dergiler

Markanın itibarı bilinç altında gizli

Müşteriyi tanımanın ve bir sonraki adımını tahmin etmenin kritik önem kazandığı kriz dönemlerinde markaların kendi…