Sürdürülebilirlik hayatımıza her geçen gün daha fazla nüfuz eden bir kavram. İklim krizi, doğal kaynakların…
Her sektörün kendine has dinamikleri var. Öncüleri, liderleri ve taviz vermeyenleri… Standartları da onlar belirliyor,…
“Liderlere liderlik edenler” çağına girdik. Temel liderlik özellikleri aynı kalsa da yeni nesil liderlikte beş…
Doğal kaynakların hızla tükenmesi, dünyayı saran salgın ve global çapta yaşanan ekonomik kriz… Son bir…
Toplumumuzda cinsiyet eşitsizliği ve bunun sonucunda oluşan problemler her geçen gün büyürken meselenin merkezinde “kadın…
Ogilvy’nin küresel olarak gerçekleştirdiği “İyi Yaşam Araştırması”nın sonuçlarına göre dünya genelinde tüketicilerin yüzde 73’ü “iyi…
Halk jürisiyle belirlenir, emeği geçen herkesi ödüllendirir Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle düzenlenen ve…
Önce küresel salgın krizi, beraberinde artan ekonomik zorluklar ve üstüne yaşadığımız deprem felaketi ile birlikte…
Pazarlama her zaman dayanağını rakamlardan alır. Her ne kadar vitrindeki haliyle iletişimin romantik söylemleri reklamlar…
Pandemiyle birlikte iş dünyası da tüm parametrelerin değiştiği bir sürece adım attı. Bu süreçten yeni…
Günlük rutinlerimizin bir anda değiştiği, vaktimizin çok büyük bir kısmını evde geçirmek zorunda olduğumuz pandemi…
Değişik zamanlardan geçiyoruz, ezberimiz bozuldu. Kabul görmüş pek çok uygulama bir anda kökten değişirken iletişimin…