Dergiler

Data vs Creativity: Pazarlamada kazanan kim olacak?

Uzun yıllar reklam sektörü kreatiflerin içgörülerine güvenerek yol aldı. Toplumu iyi anlayan, dünyayı müşterinin gözünden…

Dergiler

Reklamveren tek gecelik ilişki peşinde

Kuşkusuz reklam ajansları ve reklamveren arasındaki ilişki “Katolik nikahı”na dönüşmemeli. Zaman zaman ajans değiştirip tazelenmekte…

Dergiler

Sektör için “Winter is Coming”

Reklam sektöründe kartlar yeniden dağıtılıyor. Yapay zeka, dijital içerik üreticileri, hali hazırda işe girişmiş danışmanlık…

Dergiler

Yabancı gazetecilerin Türkiye algısı değişti mi?

Türkiye’nin yurt dışındaki olumsuz algısını değiştirmek amacıyla hayata geçirilen “Turkey Discover The Potential” kampanyası bugüne…

Dergiler

Sosyal medyanın en iyileri ödüllerine kavuştu

Marka ve ajansların sosyal medya performanslarını objektif verilere dayalı olarak ölçen ilk ve tek yarışma…

Dergiler

Online alışveriş deneyiminin en iyileri

Marketing Türkiye adına DORinsight tarafından gerçekleştirilen “E-ticaret Alışkanlıkları Araştırması” tüketiciler tarafından en güvenilen, en memnun…

Dergiler

2017’ye damga vuracak 7 iletişim trendi…

Global iletişim ajansı Grayling’in 50 ülkede gelen uzman verilerini yorumlayarak ezber bozan teknolojileri, inovasyoları ve…

Dergiler

“Türkiye’nin en iyi kadın gazetecileri” Marketing Türkiye Mart sayısında

Türkiye’nin en iyi kadın gazetecileri Xsights Araştırma ve Danışmanlık’ın Marketing Türkiye adına gerçekleştirdiği “Türkiye’nin En…

Dergiler

2020’ye doğru Türkiye tipi tüketici trendleri

Son yıllarda ülkece yaşadığımız zor günler; ekonomiden siyasete, askeri yapılanmadan eğitim sistemine birçok şeyi yıkıp…

Dergiler

Halk, 3’üncü kez “en çok çalışan markaları” ödüllendirdi

Marketing Türkiye’nin AKADEMETRE tarafından yapılan “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasını baz alarak gerçekleştirdiği…

Dergiler

Mağazalar boşalıyor… Peki tek suçlu AVM’ler mi?

Son aylarda alışveriş merkezleri ve şehrin işlek caddelerindeki dükkanların bir bir kapandığına şahit olduk. Kimine…

Dergiler

“Türk tüketicisinin yeniden keşfi!” Marketing Türkiye Kasım Sayısında…

Türk tüketicisi yeniden keşfediliyor! Her gün yeni bir olay, yeni bir haber… Türkiye’de gündem anlık…