Duyguların, sezgilerin ve anın enerjisinin pazarlamayı şekillendirdiği yeni bir dönemden geçiyoruz. Artık markalar, yalnızca ürün…
Küresel lüks endüstrisi artık yalnızca moda, otomobil ya da mücevherden ibaret değil; yaşam tarzı, deneyim…
İnsan ve makine arasındaki iş birliği, pazarlama sektörünün geleceğini belirleyecek en kritik unsur haline gelirken;…
Tüketici davranışları, tarih boyunca ekonomik ve toplumsal koşullara paralel olarak değişim gösterdi. Ancak son yıllarda…
Bazı markalar vardır ki, doğduğunuz evin adeta demirbaşıdır. Bıraktıkları güçlü izlerle hafızanıza kazınır, anılarınızda yer…
Kültürlerarası etkileşim, küreselleşen dünyada tüketim alışkanlıklarından günlük yaşam pratiklerine kadar pek çok alanda iz bırakıyor.…
Tüketici yalnızca bir müşteri mi, yoksa sessiz bir protestocu mu? Günümüz dünyasında bir ürünü almamak,…
Pazarlama ve pazarlama iletişimi; yalnızca markaların değil, tüm iş dünyasının dinamiklerini şekillendiren bir üst disiplin……
Reklam sektörünün çözüm bekleyen konusu konkur ilkeleri. Konkur akılcı bir yol, amenna… Ancak gerekli gereksiz…
Pazarlama liderlerinin işi artık sadece marka ve reklam yönetmekten ibaret değil. Chief Marketing Officer (CMO)…
The One Awards’da ilk üçte yer alan markalar belli oldu Marketing Türkiye ve Akademetre Research…
Türkiye bir kez daha bir “açılım”ı konuşuyor. Üstelik bu kez hem çıkış noktası hem de…