Dergiler

“Reklamcılığı Hacklemek” Marketing Türkiye Ağustos sayısında!

Reklamcılık sektörü her açmaza girdiğinde kendisine yeni bir yol bulmayı başarır. Şimdilerde bu yeni yolun…

Dergiler

Pazarlama odaklı liderler Marketing Türkiye Temmuz sayısında!

Pazarlama bir ekip işi ve elbette başarı hep birlikte çalışmayla geliyor. Ancak şirketin lideri pazarlama…

Dergiler

Oy verilmez, alınır… Marketing Türkiye Haziran sayısında!

Oy verilmez, alınır… Ama nasıl? Türkiye nefesini tuttu 24 Haziran’daki seçimleri bekliyor… Seçim arifesinde kamuoyu…

Dergiler

Reklamcılık sektörü için “ölümle yaşam” arasındaki ince çizgi: In-house… Marketing Türkiye Mayıs sayısında!

Dünya reklam pastasının hatırı sayılır bir bölümünü finanse eden P&G ve Unilever gibi dev şirketlerin…

Dergiler

Dijital reklamlar gerçekten etkili mi? Marketing Türkiye Nisan sayısında!

Bugün birçok araştırma markalı içeriği tüketme alışkanlıklarımızın televizyon ve dijitalde çok farklı olduğunu; dijital iletişim…

Dergiler

İyi reklam nasıl yapılır? Marketing Türkiye Mart sayısında…

İyi dizayn edilmiş, yaratıcılıkla bezenmiş çok kanallı bir kampanyayı nerede görseniz hemen tanırsınız! Bu kampanyalar…

Dergiler

Geleceğin yıldız pazarlamacıları! Marketing Türkiye Şubat sayısında…

Onlar pazarlamanın pelerinsiz kahramanları, genç yetenekleri… Onlar sürekli gelişen ve bir karadelik gibi sınırsızlaşan iletişim…

Dergiler

Marketing Türkiye Almanak 2017

The ONE Awards’da yılın itibarlıları ödüllerine kavuştu Marketing Türkiye ve AKADEMETRE’nin ortaklaşa düzenlediği “The ONE…

Dergiler

Reklamda Boşa Giden Para Bulundu!

Şu bir gerçek ki reklamveren artık tek kuruşunun boşa gitmesini istemiyor ve reklam yatırımlarının sonuçlarını…

Dergiler

Türkiye’nin Lobicilik Stratejisi: Taktik maktik yok BAM BAM BAM

Şüphesiz daha önce de iletişim sıkıntısı yaşıyorduk ancak bu denli yoğun algı operasyonlarına hiç maruz…

Dergiler

Data vs Creativity: Pazarlamada kazanan kim olacak?

Uzun yıllar reklam sektörü kreatiflerin içgörülerine güvenerek yol aldı. Toplumu iyi anlayan, dünyayı müşterinin gözünden…

Dergiler

Reklamveren tek gecelik ilişki peşinde

Kuşkusuz reklam ajansları ve reklamveren arasındaki ilişki “Katolik nikahı”na dönüşmemeli. Zaman zaman ajans değiştirip tazelenmekte…