16 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Araştırma şirketi BAREM’den büyük başarı; Dünya sıralamasında 3’üncü oldu
Haberler

Araştırma şirketi BAREM’den büyük başarı; Dünya sıralamasında 3’üncü oldu

Marketing Türkiye
15 Haziran 2015
2 dk okuma

Türkiye’nin öncü araştırma şirketi BAREM’den büyük başarı… BAREM, global ortağı WIN/ Gallup International Association ülkeleri arasındaki performans sıralamasında ilk 3’e girdi. Almanya’nın 98, İtalya’nın 97 puan aldığı sıralamada BAREM’in temsil ettiği Türkiye 95 puanla üçüncü oldu.
Dünyanın önde gelen araştırma topluluğu WIN/GIA, 68’inci yıllık konferansını İrlanda’nın başkenti Dublin’de gerçekleştirdi. 24-27 Mayıs tarihleri arasında düzenlenen konferansa şirketin 68 ülkedeki temsilcileri katıldı. Üyeler arasında bilgi, ‘know-how’ ve model paylaşımının  amacıyla gerçekleştirilen toplantıda WIN/GIA ülkelerinin performans sıralaması da belli oldu.
 
Yeni Hedef Bir Üst Sıra

Konferansta WIN/ GIA’nın her yıl tüm üyelerinin performansını 16 göstergeyle izlediği sıralama açıklandı. Topluluğun Türkiyedeki temsilcisi olan BAREM, Almanya ve İtalya temsilcilerinin ardından 95 puanla 3’üncülüğe yükselerek büyük bir başarıya imza attı. Toplantıya katılan BAREM Kurucu Başkanı Pervin Olgun ile Yönetim Kurulu Üyesi Sencer Binyıldız sonuçtan memnun olduklarını belirterek, “Bu başarı Türkiye ve BAREM adına büyük öneme sahip. Önümüzdeki yıl için hedefimiz bir üst konum” dedi.
 
Dünya Genelinde 75 Bağımsız Araştırma Şirketi

WIN/ GIA 75 ülkedeki bağımsız araştırma şirketlerini bir araya getiren dünyanın en geniş araştırma ağlarının başında geliyor. Türkiye’de BAREM tarafından temsil edilen ‘network’, kendi ülkelerinde güçlü, deneyimli ve kalite iddiası olan araştırma şirketlerinden oluşuyor. WIN/ GIA üyeliği bu firmalara dünyanın her yerinde araştırma yapma olanağı sunuyor. Sermaye açısından global bir yapının parçası olmamayı tercih eden bu firmalar, bağımsızlıklarını kaybetmeden bilgi, “know-how” ve model üretim ve paylaşımı yapıyorlar.
 
Yerel inovasyonun önünü açmak

WIN/ GIA güçlü yerel üyeleri sayesinde araştırma dünyasında baskın olan globalden yerele ‘know-how’ akışını tersine çevirdi ve yerelden globale haline döndürdü.  Tek merkezden yönetilen araştırma gruplarından farklı olarak WIN/ GIA ağında bağımsız şirketler müşterilerinin bilgi ihtiyaçlarına ve pazar şartlarına daha uygun lokal inovasyonla özel çözümler geliştiriyor ve bu çözümü ‘network’ ile paylaşarak globalleştiriyorlar.

1 Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
2 Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
3 Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye'den çekilmeyi değerlendiriyor
Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye’den çekilmeyi değerlendiriyor
4 EspressoLab'in yeni uygulaması: EslabFinder ya da "EslabTinder"!
EspressoLab’in yeni uygulaması: EslabFinder ya da “EslabTinder”!
5 İstanbul Boğazı’nda kaçak yapı yıkımı başladı: Baylan Pastanesi’nin eklentisi kaldırıldı
İstanbul Boğazı’nda kaçak yapı yıkımı başladı: Baylan Pastanesi’nin eklentisi kaldırıldı
Güncel Haberler
Süperman sayesinde "köpek sahiplenme" aramaları yüzde 500 arttı
Süperman sayesinde “köpek sahiplenme” aramaları yüzde 500 arttı
Airbnb ve Paramount'tan mavi bir macera: Şirinler Köyü Belçika ormanlarında gerçek oldu
Airbnb ve Paramount’tan mavi bir macera: Şirinler Köyü Belçika ormanlarında gerçek oldu
Labubu çılgınlığı Pop Mart’ın kârını yüzde 350 artırdı
Labubu çılgınlığı Pop Mart’ın kârını yüzde 350 artırdı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türk halkı peynirden vazgeçemiyor: Her 10 kişiden 8’i her gün tüketiyor
Haberler
Türk halkı peynirden vazgeçemiyor: Her 10 kişiden 8’i her gün tüketiyor
İrem Alimoğlu
25 Mayıs 2025
Anneler Günü'nü kutlayan markalar!
Haberler
Anneler Günü’nü kutlayan markalar!
Sena Tufan
10 Mayıs 2025
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (13-19 Haziran)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (13-19 Haziran)
Sena Tufan
4 hafta önce
Sosyal sorumluluktan gerçek etkiye: RüzgarA ÇEVir ile Hatay’da umut yükseldi
Haberler
Sosyal sorumluluktan gerçek etkiye: RüzgarA ÇEVir ile Hatay’da umut yükseldi
Marketing Türkiye
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.