13 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Vodafone Türkiye, Stevie Ödülleri’nde “en iyi” seçildi!

Marketing Türkiye
5 Mart 2012
2 dk okuma

Vodafone, iş dünyasının küresel ölçekteki en itibarlı ödül organizasyonlarından biri olan Stevie Ödülleri’nde müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımı ile “Halkın Tercihi” oldu. Telekomünikasyon sektöründe dünyanın en başarılı çağrı merkezlerinin yarıştığı Stevies Ödülleri Halk Oylamasında Vodafone Türkiye, rakiplerinin arasından sıyrılarak, halkın oyları ile “En İyi Müşteri Hizmetleri Departmanı” seçildi. Vodafone Türkiye’nin 18 gün süreyle devam eden ve toplamda 250 bin kişinin katılımıyla gerçekleşen halk oylamasında elde ettiği bu başarı, kayıtsız şartsız müşteri odaklı yaklaşımının en önemli bileşenlerinden birini oluşturan çağrı merkezleri ve satış kanallarında gerçekleştirdiği çalışmaların bizzat halk tarafından takdir edilmesi açısından büyük önem arz ediyor.

 

Vodafone Türkiye, 1 Altın, 3 Gümüş, 3 Bronz Ödül ile Stevie Ödülleri’ne imzasını attı

27 Şubat 2012’de Las Vegas’ta düzenlenen görkemli bir ödül töreniyle sahiplerini bulan ve 1064 şirketin başvurduğu Stevies Ödülleri’nde Vodafone Türkiye, başvurduğu 7 kategorinin 7’sinde de ödül alarak büyük bir başarıya imza atmıştı. Yılın En İyi Satış Departmanı seçilerek Altın Ödül kazanan Vodafone, Yılın Ulusal Satış Takımı ve Yılın Satış Dönüşümü kategorilerinde Gümüş Ödül’le taçlandı. Vodafone Türkiye; Müşteri Hizmetlerinde En İyi Teknoloji Kullanımı kategorisinde ise Mobil Yardım projesiyle Gümüş Ödül’e layık görüldü. IVR ve Web Çözümleri kategorisinde Sesli Yanıt Sistemi, Müşteri Hizmetlerinde İnovasyon kategorisinde ise Online Yardım Merkezi projeleriyle Bronz Ödül kazanan Vodafone Türkiye, aynı zamanda Yılın Müşteri Hizmetleri kategorisinde de Bronz Ödül’e layık görüldü. Halkın oylarıyla “En İyi Müşteri Hizmetleri Departmanı” da seçilen Vodafone Türkiye; böylece 7 kategoride başvurduğu ödül programından 8 ödülle döndü.

 

Hakan Çelik: “Stevies Ödülleri’nde en büyük başarıya halkın favorisi seçilerek imza attık!” Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri ve Online Servisler Direktörü Hakan Çelik, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, Stevies Ödülleri’nde başvurdukları 7 kategorinin 7’sinde birden ödül kazanarak çok büyük bir başarıya imza attıklarını; ancak en değerli ödülü, bizzat halkın oylamalarıyla “En İyi Müşteri Hizmetleri Departmanı” seçilerek aldıklarını belirtti. Vodafone’un Türkiye’de faaliyete geçtiği 2006 yılından bu yana, satın alma dâhil gerçekleştirdiği 11 milyar TL’yi aşan yatırımlarının içinde, müşteri hizmetlerini mükemmelleştirmek hedefi ile Türkiye’nin dört bir yanında faaliyete geçirdiği çağrı merkezlerinin önemli bir payı bulunduğunu belirten Çelik, şöyle konuştu: “Vodafone Türkiye olarak yaptığımız işlerle ilgili en değerli geri dönüşü müşteri memnuniyeti olarak görüyoruz. Çağrı merkezlerimiz ve satış kanallarımız ise bu süreçte abonelerimizle birebir etkileşim kurabildiğimiz; onların beğenilerini, şikayetlerini, ihtiyaç ve beklentilerini ilk ağızdan dinleyebildiğimiz temas noktaları olarak büyük önem arz ediyor. Stevies Ödülleri’nde yakaladığımız bu büyük başarının arka planında, bu çok değerli etkileşim kanallarında yaptığımız çalışmalar; bu birimlerimizde görev yapan arkadaşlarımızın özveri ve gayretleri yatıyor. Müşterilerimizin memnuniyetini artırmak yolunda çağrı merkezlerinde dünya standartlarını Türkiye’ye getiriyor ve bu standartları Vodafone Türkiye’nin katkılarıyla daha da yukarı taşıyoruz. Global teknolojik altyapı birikimimiz ve gücümüzün desteğiyle, çağrı merkezlerimiz üzerinden müşterilerimizin ihtiyaçlarına en hızlı şekilde yanıt veren yenilikçi çözümleri hayata geçiriyoruz. Tüm bu çalışmalarımız, her zaman altını çizdiğimiz gibi, tek bir amaca, müşterilerimizin kayıtsız şartsız memnuniyetine hizmet ediyor. Bu yoldaki çabalarımızın, Stevies gibi uluslararası arenada alanının en iyi şirketlerinin yarıştığı bir platformda, yedi kategoride yedi önemli ödüle birden uzanmış olması bizim için büyük bir gurur kaynağı. Ancak burada daha da gurur verici olan, bizzat halkın oylamalarıyla “En İyi Müşteri Hizmetleri Departmanı” seçilmiş olmak. Vodafone Türkiye olarak bundan sonra da müşterilerimiz için en iyi değeri yaratmak üzere çalışıyor olacağız.”

1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
2 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
3 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
4 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
5 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Güncel Haberler
Türk hanelerinde "kahve" devrimi: Makine sahipliği yüzde 79'a ulaştı...
Türk hanelerinde “kahve” devrimi: Makine sahipliği yüzde 79’a ulaştı…
Daha önce yumurta satan cilt bakım markası The Ordinary, şimdi de "ucuz kahve" satışına başladı...
Daha önce yumurta satan cilt bakım markası The Ordinary, şimdi de “ucuz kahve” satışına başladı…
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce "özel hayat" soruluyor!
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce “özel hayat” soruluyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Gençler kaygı, yalnızlık ve “gençliğini yaşayamama” gerçeği ile karşı karşıya
Haberler
Gençler kaygı, yalnızlık ve “gençliğini yaşayamama” gerçeği ile karşı karşıya
Sena Tufan
2 hafta önce
Ticaret Bakanlığı’ndan Kasım fırsatlarına yakın takip!
Haberler
Ticaret Bakanlığı’ndan Kasım fırsatlarına yakın takip!
Nafizcan Önder
5 Kasım 2025
İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa'yı satmayı düşünüyor!
Haberler
İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa’yı satmayı düşünüyor!
Marketing Türkiye
7 Ekim 2025
MTV, 44 yılın ardından yayın hayatına veda ediyor
Haberler
MTV, 44 yılın ardından yayın hayatına veda ediyor
Sena Tufan
13 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.