5 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
LC Waikiki'den reklamlarla ilgili radikal karar
Haberler

LC Waikiki’den reklamlarla ilgili radikal karar

Berçem Sultan Kaya
5 Kasım 2021
2 dk okuma

Kasım ayı indirim kampanyalarını başlatan LC Waikiki televizyon reklamı yapmamaya karar verdi. Buraya ayıracağı bütçeyi daha fazla indirim yapmak için kullanan marka aile bütçelerine daha fazla destek olmayı istiyor.

Black Friday kampanyalarının kıyasıya yarıştığı Kasım ayı geldi çattı. Markalar özel indirimleri başlatırken bir yandan da reklam çalışmalarını tam gaz sürdürüyor.

Bu yıl farklı bir yol izlemeye karar veren LC Waikiki, Black Friday için televizyon reklamları yürütmeyeceğini duyurdu. Markanın E-ticaret Genel Müdürü Ömer Barbaros Yiş, buradan ayıracakları ekstra kaynakla hem indirim oranını hem de indirime giden ürün sayısını artıracaklarını belirtti. Ömer Barbaros Yiş konuyla ilgili yaptığı paylaşımda şunları söyledi:

lc waikiki

“Bu Kasım televizyon reklamları yerine kaynaklarımızı müşterilerimize daha fazla indirim yapmak için kullanmayı tercih ederek, onların aile bütçelerine daha fazla destek olmayı yürekten istediğimiz Kasım indirim dönemimize bugün (3 Kasım) itibarı ile e ticaret sitemiz ve uygulamamızda başlıyoruz. Oluşturduğumuz ek kaynakla hem indirime giren ürün sayısını, hem de indirim miktarını arttırdık. Yapacağımız indirim üzerine ekstradan hediye çeklerini de sürpriz kampanyalarla müşterilerimizle buluşturarak umarım müşterilerimizi çok mutlu edeceğiz. Bugün Kasım ayına özel çok sevilen şans çarkımızdaki büyük ödül de 1000 TL☺️ Saat 12 30’da sürpriz şans çarkıyla başlıyoruz.”

LC Waikiki müşterilerin ilgisinden memnun

Ardından, bugün ikinci bir postla kampanyanın gidişatına değinen LC Waikiki E-ticaret Genel Müdürü, müşterilerin gösterdiği inanç ve ilgiden dolayı teşekkürlerini iletti.

LC Waikiki'den reklamlarla ilgili radikal karar

“TV reklamlarına değil, müşterilerimiz için indirimlere harcayacağız diyerek başladığımız kampanyamıza değerli müşterilerimizin gösterdiği inanç ve inanılmaz ilgi için herkese çok teşekkür ediyorum. Bunca yıllık iş hayatımda böyle bir katılım görmedim, bugün ve hafta sonu da devam ediyoruz. İlk gün IOS uygulamamızda sıkıntılar yaşattığımız için de çok özür dilerim. Şimdi siparişleri bir an önce müşterilerimize ulaştırma zamanı. Tüm ekip bunun için gece gündüz çalışıyor. Biz sizlerin geri bildirimleri ile gelişerek daha ileriye gideceğiz. Geri bildirimlerinizi eksik etmediğiniz için çok teşekkür ediyorum. Biz sizlerle varız, umarım Kasım ayı tüm ihtiyaçlarınızı en ekonomik şekilde karşıladığınız bir ay olacak; kampanyamıza verdiğiniz yürekten destek için tekrardan çok teşekkürler.”

LC Waikiki maymunu geri döndü!

featured LC Waikiki
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 Hangi sektör ChatGPT'yi daha çok kullanıyor?
Hangi sektör ChatGPT’yi daha çok kullanıyor?
3 Apple "scratchgate" problemiyle karşı karşıya
Apple “scratchgate” problemiyle karşı karşıya
4 Yeni gelmedi geri geldi: Retro Marketing!
Yeni gelmedi geri geldi: Retro Marketing!
5 Öğrenci evinin olmazsa olmaz markaları
Öğrenci evinin olmazsa olmaz markaları
Güncel Haberler
Starbucks, Sivas Hafik’teki boş tarlaya neden mağaza açtı?
Starbucks, Sivas Hafik’teki boş tarlaya neden mağaza açtı?
Z kuşağının alışveriş alışkanlıklarına dair markalara 5 kritik uyarı!
Z kuşağının alışveriş alışkanlıklarına dair markalara 5 kritik uyarı!
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Haberler
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Nafizcan Önder
13 Ağustos 2025
Deneyim ekonomisinin yeni durağı: Mağaza içi kafeler!
Haberler
Deneyim ekonomisinin yeni durağı: Mağaza içi kafeler!
Sena Tufan
27 Ağustos 2025
"Yapay zekanın babası" Hinton uyardı: Kontrolden çıkabilecek bir zeka mı geliştiriyoruz?
Haberler
“Yapay zekanın babası” Hinton uyardı: Kontrolden çıkabilecek bir zeka mı geliştiriyoruz?
İrem Alimoğlu
5 Ağustos 2025
Türkiye'de tüketici psikolojisinin 20 yıllık yolculuğu: Refahla başladı, dirençle sürüyor…
Haberler
Türkiye’de tüketici psikolojisinin 20 yıllık yolculuğu: Refahla başladı, dirençle sürüyor…
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.