3 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Squid Game hangi gerçekliğin yansıması?
Haberler

Squid Game hangi gerçekliğin yansıması?

Marketing Türkiye
14 Ekim 2021
1 dk okuma

Son günlerin en popüler dizilerinden biri Squid Game… Kısa bir süre içinde Netflix’in şimdiye kadar en çok kullanıcı tarafından izlenen dizisi olmayı başaran yapım devasa bir ekonomi de yarattı. Peki, tüm dünyayı bir oyun kurgusu üzerinden ele alan dizinin bu popülaritesinin ardında ne yatıyor? Milyonları aynı heyecan dalgasında bir araya getiren proje iletişimcilere ve elbette oyun dünyasına hangi mesajları veriyor? 13 Ekim Çarşamba akşamı gerçekleştirilen Marketing Türkiye YouTube canlı yayınında BAU İletişim Fakültesi Dekan Yardımcısı Dr. Şafak Şahin, Deloitte Digital Partner & Yazar Özlem Yanmaz ve Growth & Partnership Lead at Playable Factory Can Coşkuncan bu sorulara yanıt aradı.

Markalar da oyuna dahil oldu: Squid Game pazarlama dünyasının yeni gözdesi

Netflix’in Güney Kore yapımı dizisi Squid Game’i duymayan kalmadı. Dizi, ilginç konusu ve alt mesajlarıyla öyle bir başarı kaydetti ki daha yayınlanalı bir ay bile olmadan 90’dan fazla ülkede bir numaraya yerleşti. Bu süreçte sosyal medyanın her tarafı pembe ve mavi renklerle, dalgona şekerleri, semboller ve ürkütücü bir robot tarafından ele geçirilirken bir yandan da Squid Game temalı etkinlikler düzenlenmeye; oyunları gerçek hayatta oynanmaya başladı.

Kısacası, Squid Game ilginç konusu ve farklı kurgusuyla izleyiciden büyük ilgi görüyor. Peki ama bu büyük ilginin arkasındaki sebep ne?

Marketing Türkiye’nin YouTube kanalında gerçekleştirilen canlı yayında BAU İletişim Fakültesi Dekan Yardımcısı Dr. Şafak Şahin, Deloitte Digital Partner & Yazar Özlem Yanmaz ve Growth & Partnership Lead at Playable Factory Can Coşkuncan, Squid Game’in neden bu denli ilgi gördüğünü, sosyolojik olarak hangi noktalara temas edip karşılık bulduğunu interaktif bir buluşmayla tartıştı.

12 Ekim Çarşamba saat 21.00’da gerçekleştirilen yayını Marketing Türkiye YouTube kanalından izleyebilirsiniz…

featured Squid Game
1 Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
2 OpenAI CEO'su Sam Altman uyardı: ChatGPT'ye dert anlatanlar, dikkat!
OpenAI CEO’su Sam Altman uyardı: ChatGPT’ye dert anlatanlar, dikkat!
3 Moda dünyasında "AI" krizi! Vogue'un Guess reklamı tartışma yarattı
Moda dünyasında “AI” krizi! Vogue’un Guess reklamı tartışma yarattı
4 Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
5 Yüksek performans gösterenler müşteri kararsızlığının üstesinden nasıl geliyor?
Yüksek performans gösterenler müşteri kararsızlığının üstesinden nasıl geliyor?
Güncel Haberler
Şirketler sürdürülebilirlikte yol aldı, döngüsel ekonomide takıldı!
Şirketler sürdürülebilirlikte yol aldı, döngüsel ekonomide takıldı!
Nefes aldıran rekabet: Hava temizleme pazarında yeni dönem...
Nefes aldıran rekabet: Hava temizleme pazarında yeni dönem…
Çok markalı ve çok ülkeli yapılarda pazarlama: Segment mi, Cluster mı?
Çok markalı ve çok ülkeli yapılarda pazarlama: Segment mi, Cluster mı?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Aldatma, şantaj ve gizli planlar... Yapay zeka yoldan mı çıkıyor?
Haberler
Aldatma, şantaj ve gizli planlar… Yapay zeka yoldan mı çıkıyor?
İrem Alimoğlu
1 Temmuz 2025
123 yıllık kamp şirketi Herzog Freizeit iflas başvurusunda bulundu
Haberler
123 yıllık kamp şirketi Herzog Freizeit iflas başvurusunda bulundu
İrem Alimoğlu
23 Haziran 2025
Hakkında yıkım kararı verilen Mandarin Otel'den açıklama: İmar Kanunu'na aykırılık yok!
Haberler
Hakkında yıkım kararı verilen Mandarin Otel’den açıklama: İmar Kanunu’na aykırılık yok!
Sena Tufan
4 hafta önce
Kübik dünyanın kristal hali: Minecraft ve Swarovski’den iş birliği
Haberler
Kübik dünyanın kristal hali: Minecraft ve Swarovski’den iş birliği
Nafizcan Önder
6 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.