17 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Squid Game hangi gerçekliğin yansıması?
Haberler

Squid Game hangi gerçekliğin yansıması?

Marketing Türkiye
14 Ekim 2021
1 dk okuma

Son günlerin en popüler dizilerinden biri Squid Game… Kısa bir süre içinde Netflix’in şimdiye kadar en çok kullanıcı tarafından izlenen dizisi olmayı başaran yapım devasa bir ekonomi de yarattı. Peki, tüm dünyayı bir oyun kurgusu üzerinden ele alan dizinin bu popülaritesinin ardında ne yatıyor? Milyonları aynı heyecan dalgasında bir araya getiren proje iletişimcilere ve elbette oyun dünyasına hangi mesajları veriyor? 13 Ekim Çarşamba akşamı gerçekleştirilen Marketing Türkiye YouTube canlı yayınında BAU İletişim Fakültesi Dekan Yardımcısı Dr. Şafak Şahin, Deloitte Digital Partner & Yazar Özlem Yanmaz ve Growth & Partnership Lead at Playable Factory Can Coşkuncan bu sorulara yanıt aradı.

Markalar da oyuna dahil oldu: Squid Game pazarlama dünyasının yeni gözdesi

Netflix’in Güney Kore yapımı dizisi Squid Game’i duymayan kalmadı. Dizi, ilginç konusu ve alt mesajlarıyla öyle bir başarı kaydetti ki daha yayınlanalı bir ay bile olmadan 90’dan fazla ülkede bir numaraya yerleşti. Bu süreçte sosyal medyanın her tarafı pembe ve mavi renklerle, dalgona şekerleri, semboller ve ürkütücü bir robot tarafından ele geçirilirken bir yandan da Squid Game temalı etkinlikler düzenlenmeye; oyunları gerçek hayatta oynanmaya başladı.

Kısacası, Squid Game ilginç konusu ve farklı kurgusuyla izleyiciden büyük ilgi görüyor. Peki ama bu büyük ilginin arkasındaki sebep ne?

Marketing Türkiye’nin YouTube kanalında gerçekleştirilen canlı yayında BAU İletişim Fakültesi Dekan Yardımcısı Dr. Şafak Şahin, Deloitte Digital Partner & Yazar Özlem Yanmaz ve Growth & Partnership Lead at Playable Factory Can Coşkuncan, Squid Game’in neden bu denli ilgi gördüğünü, sosyolojik olarak hangi noktalara temas edip karşılık bulduğunu interaktif bir buluşmayla tartıştı.

12 Ekim Çarşamba saat 21.00’da gerçekleştirilen yayını Marketing Türkiye YouTube kanalından izleyebilirsiniz…

featured Squid Game
1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
5 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye yapay zeka kullanımı yeterliliğinde 109 ülke arasında 55. sırada
Haberler
Türkiye yapay zeka kullanımı yeterliliğinde 109 ülke arasında 55. sırada
Nafizcan Önder
3 gün önce
Dünyanın zengini en bol şehirleri: ABD liderliğini koruyor, Türkiye ise yükselişte
Haberler
Dünyanın zengini en bol şehirleri: ABD liderliğini koruyor, Türkiye ise yükselişte
İrem Alimoğlu
15 Nisan 2025
Beymen Group’tan ilk sürdürülebilirlik raporu: Geleceğe sorumlu bir adım
Haberler
Beymen Group’tan ilk sürdürülebilirlik raporu: Geleceğe sorumlu bir adım
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Yapay zeka imkansızı olanaklı kılıyor
Haberler
Yapay zeka imkansızı olanaklı kılıyor
Advertorial
11 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.