11 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Billboard"lar oyun platformlarına dönüştü

“Billboard”lar oyun platformlarına dönüştü

Berçem Sultan Kaya
4 Ekim 2021
2 dk okuma

Dünyanın 1 numaralı makyaj markası Maybelline New York, Press Play aktivasyonu kapsamında Türkiye’nin billboardlardan oynanan ilk promosyon oyununu hayata geçirdi. Press Play aktivasyonu ile pandemiyle beraber durdurduğumuz hayatlarımızı yeniden canlandırmaya ve renklendirmeye davet eden Maybelline New York, “şimdi sıra oyunda” dedi…

Maybelline New York, pause tuşuna basıp askıya aldığımız hayatımızı yeniden canlandırmak ve renklendirmek için başlattığı Press Play aktivasyonu ile bir ilke imzasını attı. Billboard üzerinden oynanan ilk promosyon oyunuyla Maybelline New York, herkesi play tuşuna basmaya ve hayata renk katmaya çağırdı.

Kampanya İstanbul’da Bağdat Caddesi’nde özel olarak belirlenen iki konumda, billboardlar üzerinden oynanan tilt oyunu ile hayata geçti. Oyuncular, oyun alanlarındaki Wi-Fi internet ağını kullanarak telefonlarıyla oyunu başlattılar. Oyun sonucunda elde ettikleri puana göre Press Play aktivitesi özelinde, Watsons’lardaki yüzde 50’ye varan indirime ek kupon kodu kazandılar.

Mobil oyun oynayan toplam kişi sayısının 30 milyona ulaştığı ülkemizde, bu sayının yüzde 37’sini 14-29 yaş arası kitle oluşturuyor. Her geçen gün hayatımızın bir parçası olan mobil oyunların yüzde 48’i ise kadın kullanıcılar tarafından oynanıyor. Giderek artan gaming trendini pandemi sonrası önemi yükselen outdoor mecralarla buluşturan Maybelline New York; sadece makyaj tutkunlarını değil, herkesi hayatına canlılık, renk ve oyun katmaya davet ediyor.

  • billboard
  • "Billboard"lar oyun platformlarına dönüştü

Künye:

  • Reklamveren: Maybelline New York
  • Marka Ekibi: Ece Gürbüz, Ayşe Nur Dağgeçen, Berrak Kibar, Selin Büyükcelep, Zeynep Sena Akkartal, Sera Su Sağlam, Zeynep Dilan Yürekli
  • Reklam Ajansı: McCANN Istanbul
  • ECD: Cihangir Gümüş
  • Yaratıcı Yönetmen: Neslihan Soydaş
  • Dijital Direktör: Emre Candan
  • Yaratıcı Ekip: Feyza Küçükaltıntaş, Ece Hüdaverdi, İbrahim Sarıkaya, Bedirhan Bozkurt
  • Müşteri İlişkileri Ekibi: Funda Hergül Akın, Clara Sera Altıparmak, Ceyda Öztopçu
  • Proje Yöneticisi: Kader Demir
  • Stratejik Planlama Ekibi: Zeynep Yağcı Yıldızlı, Ozan Karaman
  • Espor-Gaming Ajansı: NewGen Agency, Utku Orkun Becergen – Project Manager
  • Yazılım: Hisseli Harikalar Fabrikası, Utku Olcar – Chief Technology Officer
  • Case Prodüksiyon: Flashbang Production
  • Medya Ajansı: GroupM
featured Maybelline New York
1 AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
2 Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
3 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
4 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
5 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Güncel Haberler
The TECH Summit'te öne çıkan 7 mega trend!
The TECH Summit’te öne çıkan 7 mega trend!
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (21 Kasım-11 Aralık)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (21 Kasım-11 Aralık)
Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
Haberler
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İrem Alimoğlu
1 gün önce
Mariah Carey bu kez Sephora için “It’s Time!” dedi
Haberler
Mariah Carey bu kez Sephora için “It’s Time!” dedi
Sena Tufan
3 Kasım 2025
Sleepy Easy Clean: Temizlik dünyasının yeni yıldızı!
Haberler
Sleepy Easy Clean: Temizlik dünyasının yeni yıldızı!
Advertorial
23 Ekim 2025
Eylül ayının en çok izlenen gazetecileri açıklandı: Zirve ilk kez değişti!
Haberler
Eylül ayının en çok izlenen gazetecileri açıklandı: Zirve ilk kez değişti!
Nafizcan Önder
2 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.