6 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Vodafone FreeZone’dan gençlerin cebine uygun akıllı telefon

Marketing Türkiye
23 Şubat 2012
2 dk okuma

Vodafone’un gençlik markası Vodafone FreeZone, BlackBerry ailesinin en popüler akıllı telefonlarından BlackBerry® Curve™ 3G’yi çok avantajlı fiyata gençlerle buluşturuyor. Kampanya kapsamında, Genç Avantaj tarifesine 24 ay taahhüt veren gençler, BlackBerry Curve 3G’ye tarifelerine ek olarak ayda sadece 16,9 TL’ye sahip olabilecekler. Ayrıca, Vodafone’nun BlackBerry internet paketi de 16,9 TL’ye sınırsız internet erişimi ve sınırsız mesajlaşma fırsatı sunuyor.. Bu ek paket ile gençler, en popüler uygulamalardan biri olan BlackBerry® Messenger (BBM™) ile sevdikleriyle mesajlaşabilecek; Facebook™ ve Twitter™ gibi sosyal ağların yanı sıra BlackBerry App World™ üzerinden mobil uygulamalara erişebilecek.

Gökhan Öğüt: “Teklifimizi gençlerin cebine uygun hale getirdik”

Vodafone İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Gökhan Öğüt, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, Vodafone FreeZone’un çatısını oluştururken gençlerin yaşantılarını her alanda kolaylaştırmaya odaklandıklarını ve bunun için onların ihtiyaçlarını anlamaya yönelik geniş çaplı araştırmalar gerçekleştirdiklerini belirtti. Bu araştırmalar sonucunda, gençler için özgürlüğün çok önemli olduğunu gördüklerini belirten Öğüt, özellikle arkadaşlarıyla, sevdikleriyle özgürce iletişim halinde olmanın gençler için çok değerli olduğunu ifade etti. Öğüt, sözlerine şöyle devam etti: “Yapılan araştırmalar, gerek dünyada gerekse Türkiye’de akıllı telefon alma eğiliminin gençler arasında yetişkinlere oranla çok daha yüksek olduğunu ortaya koyuyor. Öyle ki günümüzde akıllı telefonlar, gençler için televizyon, bilgisayar gibi diğer mecralara oranla çok daha ön planda yer alıyor. Bunun en önemli nedenleri arasında, gençlerin özgürce ve anında iletişim kurmak istemesini gösterebiliriz. BlackBerry, özellikle BBM hizmeti ile sınırsız mesajlaşma olanağı sunması ve sosyal ağlardaki iletişimlerini kolaylıkla yönetmelerine imkan sağlaması dolayısıyla gençlerin gözdesi. Bununla birlikte, gençlerin akıllı telefon alma kriterlerine baktığımızda, fiyat unsurunun çok ön planda olduğunu görüyoruz. Tüm bu verileri göz önünde bulundurarak, teklifimizi gençlerimizin cebine uygun hale getirdik. Vodafone FreeZone’lu gençler ayda 16,9 TL gibi çok uygun bir fiyata BlackBerry Curve 3G akıllı telefona sahibi olabilecek; BBM ve sosyal ağların avantajlarının keyfini çıkarabilecekler. Vodafone Türkiye olarak önümüzdeki süreçlerde de gençlerimize en popüler akıllı telefon modellerini en avantajlı fiyat ve paketlerle sunmak üzere kampanyalarımıza yenilerini ekliyor olacağız.”

1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 Yeni gelmedi geri geldi: Retro Marketing!
Yeni gelmedi geri geldi: Retro Marketing!
3 Oyun dünyasında tarihi satın alma: EA, 55 milyar dolara satılıyor!
Oyun dünyasında tarihi satın alma: EA, 55 milyar dolara satılıyor!
4 Emine Sabancı Kamışlı: "Aile olmak sadece kan bağıyla değil, akıl bağıyla da olur"
Emine Sabancı Kamışlı: “Aile olmak sadece kan bağıyla değil, akıl bağıyla da olur”
5 Türkiye’nin saç bakım haritası
Türkiye’nin saç bakım haritası
Güncel Haberler
İstanbul'un nabzı bu semtlerde atıyor!
İstanbul’un nabzı bu semtlerde atıyor!
Sosyal medya rekabetinin şampiyon markaları!
Sosyal medya rekabetinin şampiyon markaları!
Reboom, influencer marketing sahnesine giriş yaptı
Reboom, influencer marketing sahnesine giriş yaptı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Öğrenci hayatının gerçekleri
Haberler
Öğrenci hayatının gerçekleri
Nafizcan Önder
1 hafta önce
Dijital sahnenin yeni ekonomisi: YouTube 4 yılda içerik üreticilerine 100 milyar dolar dağıttı
Haberler
Dijital sahnenin yeni ekonomisi: YouTube 4 yılda içerik üreticilerine 100 milyar dolar dağıttı
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Şaka değil, gerçek: Balenciaga’nın 995 dolarlık "poşet" çantası sosyal medyanın dilinde
Haberler
Şaka değil, gerçek: Balenciaga’nın 995 dolarlık “poşet” çantası sosyal medyanın dilinde
İrem Alimoğlu
19 Ağustos 2025
Türk halkı parasını nasıl değerlendiriyor? Yanıt Türkiye’nin Tasarruf Eğilimleri Araştırması'nda...
Haberler
Türk halkı parasını nasıl değerlendiriyor? Yanıt Türkiye’nin Tasarruf Eğilimleri Araştırması’nda…
Sena Tufan
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.