2 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Tam kapanmada hangi silahları kuşandık?
Haberler

Tam kapanmada hangi silahları kuşandık?

Gizem Yıldız
26 Mayıs 2021
2 dk okuma

17 günlük tam kapanmada birçok şeye daha fazla vakit ayırabildik… Tabi bu ilgiden evde düzenlenmeyi bekleyen alanlar da nasibini aldı. Balkon ve bahçe düzenleme, sineklikler ve özgürlük hayalleriyle yapılan tatil planları. Yani deyim yerindeyse ihtiyaçlarımızı giderip refahımızı sağlamak adına silahlarımızı kuşandık. Gelin Armut.com’un açıkladığı verilere yakından bakalım…

Sineklikle yaza “merhaba”

Havaların ısınması ile yaz hazırlıkları başlarken en çok talep gören hizmet “sineklik” oldu. Sineklik taleplerinde yüzde 249 bir artış yaşanırken, kapı sinekliği oranlarında yüzde 235, pencere sinekliği oranlarında ise yüzde 207 yükseliş olduğu görüldü.

Tam kapanmada balkon değerlendi

Türkiye, Mart 2020’den beri hiç olmadığı kadar evlerde zaman geçiriyor. Bu nedenle pandemi döneminde balkonlara gösterilen özen daha da artıyor. Tam kapanma döneminde teras kapatma hizmetinde yüzde 65, cam balkon hizmetlerinde ise yüzde 37 artış yaşandı. Kapanma sırasında balkon yatırımlarını sürdürmek isteyenler tente branda, balkon filesi ve korkuluk küpeşte hizmetlerine de yöneldi.

İç mekanlarında ferahlamak isteyenler klima taktırmayı seçti. Buna göre kapanma sırasında klima montaj hizmetinde yüzde 35 yükseliş meydana geldi.

Bahçe bakımları yazın gelmesi ile başladı

Yaz mevsiminde temiz havayı kendi bahçesinde değerlendirmek isteyenler bahçe alanlarını geliştirmeye devam etti. Mesafe kavramının öneminin artmasıyla çit ve duvar yapım hizmetlerine duyulan ilgi dikkat çekti. Duvar üstüne çit hizmetinde yüzde 48, panel çit hizmetinde yüzde 36 ve bahçe duvarı yapımında yüzde 30 oranlarında artış yaşandı. Bu hizmetler ile bahçe ve çim bakımı hizmetleri de yüzde 38 oranında yükseliş gösterdi.

Tatil trendleri değişti! 

Kapanma döneminde tatil hazırlıkları da sürdü. Pandeminin dönüştürdüğü yeni dünyada daha izole tatil seçeneklerine olan ilgi büyüyor. Bahçesi olanlar yüzme havuzu yapımı hizmetlerine ilgi duyarken, bu hizmette kapanma döneminde yüzde 112 yükseliş gözlemlendi. Bir başka izole tatil seçeneği olan yat kiralama hizmet talepleri de evlilik mevsiminin etkisi ile yüzde 69 artış gösterdi.

Moto kurye yüzde 110, evlilik teklifi organizasyonu yüzde 62, haşere ilaçlama yüzde 59 ve logo tasarım ise yüzde 30 artışla tam kapanmada ilgi gören diğer hizmetler oldu. 

Ürün ve deneyimler üzerinde kalıcı etkiler bırakacak 4 Covid trendi

Armut.com featured
1 Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
2 Influencer'ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
Influencer’ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
3 OpenAI CEO'su Sam Altman uyardı: ChatGPT'ye dert anlatanlar, dikkat!
OpenAI CEO’su Sam Altman uyardı: ChatGPT’ye dert anlatanlar, dikkat!
4 Moda dünyasında "AI" krizi! Vogue'un Guess reklamı tartışma yarattı
Moda dünyasında “AI” krizi! Vogue’un Guess reklamı tartışma yarattı
5 Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Güncel Haberler
Üstün performansıyla fark yaratan 5 reklam filmi...
Üstün performansıyla fark yaratan 5 reklam filmi…
"Influencer Marketing"i en etkin kullanan markalar hangileri?
“Influencer Marketing”i en etkin kullanan markalar hangileri?
Sosyal medyada tepki çeken 11 reklam kampanyası...
Sosyal medyada tepki çeken 11 reklam kampanyası…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (30 Mayıs-5 Haziran)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (30 Mayıs-5 Haziran)
Sena Tufan
5 Haziran 2025
Didem Namver, Effie Europe final jürisinde görev alacak
Haberler
Didem Namver, Effie Europe final jürisinde görev alacak
İrem Alimoğlu
20 Haziran 2025
Edenred Türkiye ve Humm Organic’ten çalışan mutluluğuna ortak adım
Haberler
Edenred Türkiye ve Humm Organic’ten çalışan mutluluğuna ortak adım
Marketing Türkiye
20 Haziran 2025
İşverenlerin yüzde 74'ü üst düzey pozisyonları doldurmakta zorlanıyor!
Haberler
İşverenlerin yüzde 74’ü üst düzey pozisyonları doldurmakta zorlanıyor!
Sena Tufan
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.