11 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Tam kapanmada hangi silahları kuşandık?
Haberler

Tam kapanmada hangi silahları kuşandık?

Gizem Yıldız
26 Mayıs 2021
2 dk okuma

17 günlük tam kapanmada birçok şeye daha fazla vakit ayırabildik… Tabi bu ilgiden evde düzenlenmeyi bekleyen alanlar da nasibini aldı. Balkon ve bahçe düzenleme, sineklikler ve özgürlük hayalleriyle yapılan tatil planları. Yani deyim yerindeyse ihtiyaçlarımızı giderip refahımızı sağlamak adına silahlarımızı kuşandık. Gelin Armut.com’un açıkladığı verilere yakından bakalım…

Sineklikle yaza “merhaba”

Havaların ısınması ile yaz hazırlıkları başlarken en çok talep gören hizmet “sineklik” oldu. Sineklik taleplerinde yüzde 249 bir artış yaşanırken, kapı sinekliği oranlarında yüzde 235, pencere sinekliği oranlarında ise yüzde 207 yükseliş olduğu görüldü.

Tam kapanmada balkon değerlendi

Türkiye, Mart 2020’den beri hiç olmadığı kadar evlerde zaman geçiriyor. Bu nedenle pandemi döneminde balkonlara gösterilen özen daha da artıyor. Tam kapanma döneminde teras kapatma hizmetinde yüzde 65, cam balkon hizmetlerinde ise yüzde 37 artış yaşandı. Kapanma sırasında balkon yatırımlarını sürdürmek isteyenler tente branda, balkon filesi ve korkuluk küpeşte hizmetlerine de yöneldi.

İç mekanlarında ferahlamak isteyenler klima taktırmayı seçti. Buna göre kapanma sırasında klima montaj hizmetinde yüzde 35 yükseliş meydana geldi.

Bahçe bakımları yazın gelmesi ile başladı

Yaz mevsiminde temiz havayı kendi bahçesinde değerlendirmek isteyenler bahçe alanlarını geliştirmeye devam etti. Mesafe kavramının öneminin artmasıyla çit ve duvar yapım hizmetlerine duyulan ilgi dikkat çekti. Duvar üstüne çit hizmetinde yüzde 48, panel çit hizmetinde yüzde 36 ve bahçe duvarı yapımında yüzde 30 oranlarında artış yaşandı. Bu hizmetler ile bahçe ve çim bakımı hizmetleri de yüzde 38 oranında yükseliş gösterdi.

Tatil trendleri değişti! 

Kapanma döneminde tatil hazırlıkları da sürdü. Pandeminin dönüştürdüğü yeni dünyada daha izole tatil seçeneklerine olan ilgi büyüyor. Bahçesi olanlar yüzme havuzu yapımı hizmetlerine ilgi duyarken, bu hizmette kapanma döneminde yüzde 112 yükseliş gözlemlendi. Bir başka izole tatil seçeneği olan yat kiralama hizmet talepleri de evlilik mevsiminin etkisi ile yüzde 69 artış gösterdi.

Moto kurye yüzde 110, evlilik teklifi organizasyonu yüzde 62, haşere ilaçlama yüzde 59 ve logo tasarım ise yüzde 30 artışla tam kapanmada ilgi gören diğer hizmetler oldu. 

Ürün ve deneyimler üzerinde kalıcı etkiler bırakacak 4 Covid trendi

Armut.com featured
1 Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
2 Yapay zeka çağında geleceği tasarlamak: The Tech Summit başlıyor…
Yapay zeka çağında geleceği tasarlamak: The Tech Summit başlıyor…
3 Ekim ayının en çok izlenen gazetecileri
Ekim ayının en çok izlenen gazetecileri
4 Uber, Getir için 1 milyar dolarlık teklifle masada
Uber, Getir için 1 milyar dolarlık teklifle masada
5 Amazon Türkiye açıkladı: Türk halkı indirim yorgunu...
Amazon Türkiye açıkladı: Türk halkı indirim yorgunu…
Güncel Haberler
Kim Kardashian'ın markası SKIMS, Türkiye pazarına girdi
Kim Kardashian’ın markası SKIMS, Türkiye pazarına girdi
Kumar bağımlılığıyla mücadelede sorumlu kim?
Kumar bağımlılığıyla mücadelede sorumlu kim?
Sütaş, 50. yılını Cumhuriyet Dönemi Sütçülüğüne Bakış Belgeseli ile kutluyor
Sütaş, 50. yılını Cumhuriyet Dönemi Sütçülüğüne Bakış Belgeseli ile kutluyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Haberler
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Her 10 üniversite öğrencisinden 9'u ekonomik olarak zorlanıyor
Haberler
Her 10 üniversite öğrencisinden 9’u ekonomik olarak zorlanıyor
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Türkiye'nin en hızlı büyüyen 100 şirketi belli oldu!
Haberler
Türkiye’nin en hızlı büyüyen 100 şirketi belli oldu!
Sena Tufan
24 Eylül 2025
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Haberler
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Marketing Türkiye
5 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.