2 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Callpex ve Isobar’dan sosyal güçbirliği
Haberler

Callpex ve Isobar’dan sosyal güçbirliği

Marketing Türkiye
13 Ocak 2015
2 dk okuma

Dünyanın önde gelen dijital ajanslarından biri olan Isobar, sosyal medya üzerinden kullanıcılar ile etkileşimi maksimize etmek ve iç verimliliği artırmak için çağrı merkezi Callpex ile birlikte çalışmaya başladı. Callpex, bundan sonra Isobar ile yaptığı işbirliği ile sosyal medya operasyonlarına hız verecek. Yapılan işbirliği kapsamında Isobar’ın küresel ölçekte geliştirdiği dijital pazarlama araçları ve deneyimi, Callpex tarafından özel olarak bir ekip sayesinde sosyal medya üzerindeki müşteri ilişkileri ve talep yönetiminde kullanılacak. 

Isobar Türkiye Genel Müdürü Zafer Özçelik yapılan işbirliği hakkında şöyle dedi: “Bu işbirliği projesiyle, ana uzmanlık konusu müşteri hizmetleri olan bir şirketle doğrudan çalışma fırsatı bularak markalarımız için 7/24 kesintisiz moderasyon hizmeti sunmayı başardık. Bunun yanında diğer bir fayda ise sosyal medya ekibimizin strateji, içerik ve topluluk yönetimine daha fazla vakit ayırması ve paralel olarak bu hizmetlerimizdeki verimliğimizin artması oldu. Böylece markalarımıza sunduğumuz toplam hizmet kalitesinde ciddi bir artış sağlanmış oldu.”

İş ortaklığı için dinamik ve akıllı çözümler sunabilen bir çağrı merkezi arayışında olduklarını belirten Özçelik,  Callpex’in sosyal medyaya ve gelişen tüketici dünyasına olan bakışı ve vizyonunun iş ortaklığı seçiminden en önemli kriter olduğunu söyledi. Özçelik şöyle devam etti:  “Callpex’in projeye getirdiği profesyonel yaklaşım ve proje özelinde kurduğu ekip yapısı da bizim için oldukça önemli bir rol oynadı. Bu sayede hem planlama aşamasında hem de uygulama safhasında çok daha hızlı ve etkin bir biçimde ilerleyebildik. Bu seçim katma değer olarak iş ve ekip verimliliğinde kendini gösterdi.” 

“Sosyal medya pazar analizi için çok önemli” 
Callpex Genel Müdürü Metin Tarakçı, uzun süredir sosyal medya konusunda çalışmalar yaptıklarını belirterek yeni işbirliği hakkında şöyle konuştu: “Çağrı Merkezleri artık müşteriye ulaşan her kanalda doğru, hızlı ve güvenli bir iletişim hizmeti sunmak zorunda. Sosyal Medya müşterilerin şikâyetlerini ve önerilerini yoğun bir şekilde ortaya koydukları ve doğru yönetilmez ise yanlış anlamaların çok hızlı bir şekilde yayıldığı mecralardan biri. Dolayısıyla yalnızca pazarlama için değil aynı zamanda kurumsal itibar yönetimi ve müşteri memnuniyetinin artırılması çerçevesinde de sosyal medyanın doğru bir şekilde kullanılması ve önemsenmesi gerekiyor. Callpex olarak Isobar ile geliştirdiğimiz iş birliği sayesinde markaların sosyal medya iletişimi ihtiyaçlarına doğru ve tam çözüm sunacağız.” 

1 Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
2 Influencer'ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
Influencer’ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
3 OpenAI CEO'su Sam Altman uyardı: ChatGPT'ye dert anlatanlar, dikkat!
OpenAI CEO’su Sam Altman uyardı: ChatGPT’ye dert anlatanlar, dikkat!
4 Moda dünyasında "AI" krizi! Vogue'un Guess reklamı tartışma yarattı
Moda dünyasında “AI” krizi! Vogue’un Guess reklamı tartışma yarattı
5 Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Güncel Haberler
Sosyal medyada tepki çeken 11 reklam kampanyası...
Sosyal medyada tepki çeken 11 reklam kampanyası…
Yapay zekanın gözüne giren markalar
Yapay zekanın gözüne giren markalar
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Temmuz-1 Ağustos)
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Temmuz-1 Ağustos)
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Meta’nın yapay zeka karakterleri cesur çıktı. İlk mesajı onlar atacak!
Haberler
Meta’nın yapay zeka karakterleri cesur çıktı. İlk mesajı onlar atacak!
Sena Tufan
4 hafta önce
Özge Akçizmeci yazdı: "Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?"
Haberler
Özge Akçizmeci yazdı: “Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?”
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
Haberler
Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Sosyal medyanın Mayıs ayı şampiyonları belli oldu!
Araştırma
Sosyal medyanın Mayıs ayı şampiyonları belli oldu!
Nafizcan Önder
8 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.